Pippi på tivoli (Ulvlek)

Jag tänker Jfrelin säkert hämndkäker mig i natt :p hoppas jag smakar smaskens. Och mohahaha att vi lyckades genomskåda er
 
Nästan rätt. Jag röstade på Klara för när Lobelia skulle visar sig vara god skulle ni gå på mig, Klara eller BSF men oavsett så hade vi kunnat vinna då om vi lyckats med käket. Då vi alla 3 hade varit kvar tills nu och haft extra röst och ni hade varit 2 kvar….
Hade du röstat på mig hade ni ju lyckats med lynchen.
 
Ja men några var kvar att rösta så risken fanns att det skulle svänga. Inte åt det hållet det gjorde dock 😂 det var ju du och Habina som låg för lynch om jag inte missminner mig?
Habina hade bara min röst. När du lade din röst så bestämde jag mig för att ändra min till klara. Inte för jag trodde så mycket på det. Men sen började vår demondrottning (QL) prata om att ändra och lag ändrade rösten och sen gick det finfint.

Jag blev ju nästan hundra säker på QL och Mirtai då och 95% på dig.

Habina betedde sig i mina ögon direkt ulvigt så där spelade hennes röst mindre roll.
 
UPPDATERING nattDL 5

Ytterligare en dag på tivolit börjar gå mot sitt slut och nu när det börjar bli dags för tivolit att resa vidare så är det lugnare på tivolit. Det gör det svårare för Annika och hennes vänner att gömma sig i folkmassorna, samtidigt innebär ett mindre antal människor att det inte behövs lika många poliser där.

Men de som är kvar låter sig inte ligga på latsidan. Här ska ingen komma undan! I sista sekund hinner de kasta ut en till av Annika och hennes vänner.


Mirtai var Efraim Långstrump (spökväckare)
 
Queenlilith röstar på Jfrelin

För hon är en big bad wolf.

Sen tänker jag ändå på Scooby Do just nu att lyan tänker "i would have gotten away with it if it wasn't for you damn kids" vilket ändå också passar bra in på lekens tema 🤣

 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 225
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 444
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 800
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 099
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp