Platsliggning, tips mottages!

nej, jag menar att du skrev att en del ser schäfern
som "korkad"...de är de ju inte eftersom de är tredje smartast, den mest använda tjänstehunden osv.. :)
Nja, det har varit disskussioner här om rasen, orkar inte
med det igen :crazy:(det vara bara jag som ansåg rasen som jag gör..)
Men alla måste få ha sina uppfattningar! :smirk:
 
Du får gärna hänvisa till tråden du pratar om! Vad länker heter el dyl. Kan ju vara intressant att läsa... Finns så otroligt många fördomar om schäfrar så jag lyssnar inte längre på dem. Folk som bara sett en schäfer på bild som har sin bestämda uppfattning...lönslöst att diskutera!

Min hund (tik, nyss fyllt 1 år) är precis som din till sättet! Så det är nog inget ovanligt med psykiskt starka, stabila, arbetsmotiverade schäfrar med mycket motor.

Var kommer din ifrån? Min är tänkt som blivande avelstik och jag har börjat informera mig om tilltänta hanhundar. Vill vara ute i god tid och välja i lugn och ro. Finns ju så många!

Nej, korkade är de inte :D Det är synnerligen korkat att påstå det.
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 048
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 332
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 842
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • LGCT Stockholm
  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp