Plattform för hästblogg?

AmyPond

Trådstartare
Jag har aldrig haft en blogg, förutom tumblr, men skulle vilja starta en för att dokumentera alla framsteg och bakslag med hästarna. Mitt mål är alltså inte att få "följare" utan den ska vara till för mig att lägga upp bilder och skriva om vad som hänt med pållarna idag. Men vilken plattform är bäst? Har ingen aning om vad som finns förutom wordpress. Förslag? Vad använder ni? Help!:D:p
 
Sv: Plattform för hästblogg?

Jag gillar iaf wordpress och deras app (när den inte krånglar :mad:) väldigt mycket. Jag är så sanslöst oteknisk så det är ett gott betyg! Använder den precis så som du tänkt.
 
Sv: Plattform för hästblogg?

Great! då vet jag att den funkar bra till det, ska kolla lite närmre på den :)
 
Sv: Plattform för hästblogg?

Jag tkr personligen att wordpress är bäst. Har det som plattform på min hemsida och är mkt nöjd.
 
Sv: Plattform för hästblogg?

Jag bloggar med wordpress, tycker det funkar jättebra.
Nu valde jag dock wordpress för att det, då, var enda gratisverktyget utan reklam men det gäller ju inte längre..
 
Sv: Plattform för hästblogg?

Låter som att det är ett bra ställe att börja på då :)
 
Sv: Plattform för hästblogg?

Jag har nu gjort en wordpress, det var ju relativt enkelt ;) Snyggt och stilrent, just how I like it! :D
 
Sv: Plattform för hästblogg?

...och man får inte göra reklam för sin blogg här, så...

kl
Jag har wordpress till min egen, till "verksamheten" använder jag blogg.se, föredrar wordpress alla dagar i veckan dock!
 
Sv: Plattform för hästblogg?

blogg.ses app är så jäkla seg ibland.

Startade upp en blogg där för några dagar sen, lite mer positiv blogg än den jag har här. Här vill jag spy ut mig all galla jag har som jag aldrig skulle delge mina vänner och familj frivilligt :p
Hittar dom hit är den en annan sak men jag kände att det var dags för en förändring och så ville jag ha något för hästen :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 536
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 516
Senast: Unafraid
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 640
Tjatter Välkommen till Ulvleken Kaos i tomteverkstaden! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det bara...
29 30 31
Svar
606
· Visningar
16 200
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp