Plötsligt så händer det!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Plötsligt så händer det!

Ett stort grattis!!!!!! Vad skönt för dig att ha det över. Jag kommer i håg från tidigare förlossnigar (2 st.) Att man tittade på gravida folk och tänkte: De vet inte vad de har framför sig...... Skönt att man har det avklarat.......
Räknade inte med att du skulle få före mig. (Har gått 39 veckor nu). Ska försöka knipa under helgen då vi är 25 mil hemifrån på tävlingar men på måndag hoppas jag att det sätter i gång.
 
Sv: Plötsligt så händer det!

Jättegrattis och vad skönt att allt gått bra. :)
Häftig berättelse, samtidigt som jag satt och skrattade fick jag tårar i ögonen. Jättegrattis till lilla Astrid!!
 
Sv: Plötsligt så händer det!

GRATTIS GRATTIS!!! Det kommer att gå som en dans för dig det här med egna barn!!

Och det blir bara roligare och roligare ju äldre dom blir!! Bebisar bara sover och äter och kan vara lite tråkiga men nu har jag en tre-åring hemme och vill knappt gå till jobbet längre!!
 
Sv: Plötsligt så händer det!

Vilken tur att du har en så klarsynt mamma.

Många grattis och lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 517
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 161
Senast: Tramptass
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
17 325
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Är det verkligen bara jag som vill skriva detta med ett frågetecken? Skriver en ny tråd här, för jag känner att jag inte vill svärta...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 555
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp