Bukefalos 28 år!

PMS humör, utan PMS

vinkelina

Trådstartare
Har i flera dagar varit väldigt sur, arg, bitter. Ja ett riktigt PMS humör (så som jag känner mig en gång i månaden)

Problemet är att det är fel tid, inte alls dags för detta humör på 1,5 veckor ännu. Så vad kan trigga igång det? Använder p- ring så har koll, måste tom kolla att den inte trillat ut, men där var den

Tex idag har jag ännu inte pratat med sambon, bara fräst åt honom. Orsak, han kom och sov 4!!!!! Inatt och lade då på lampan så jag vaknade. Dessutom sov han ju då till 13 idag, och vi hade planerat att städa och fixa, jobbat fram till jul
 
Jag har pms 3 av 4 veckor i månaden. Lättretad-vansinnigt tokhatisk-gråtmild-livsglad. Sen börjar det om igen.
 
Har i flera dagar varit väldigt sur, arg, bitter. Ja ett riktigt PMS humör (så som jag känner mig en gång i månaden)

Problemet är att det är fel tid, inte alls dags för detta humör på 1,5 veckor ännu. Så vad kan trigga igång det? Använder p- ring så har koll, måste tom kolla att den inte trillat ut, men där var den

Tex idag har jag ännu inte pratat med sambon, bara fräst åt honom. Orsak, han kom och sov 4!!!!! Inatt och lade då på lampan så jag vaknade. Dessutom sov han ju då till 13 idag, och vi hade planerat att städa och fixa, jobbat fram till jul
Varför skulle det vara Pms för att man är på dåligt humör när någon väckt en klockan fyra på morgonen och sedan sovit en halv dag när man planerat att städa och fixa?
 
Har i flera dagar varit väldigt sur, arg, bitter. Ja ett riktigt PMS humör (så som jag känner mig en gång i månaden)

Problemet är att det är fel tid, inte alls dags för detta humör på 1,5 veckor ännu. Så vad kan trigga igång det? Använder p- ring så har koll, måste tom kolla att den inte trillat ut, men där var den

Tex idag har jag ännu inte pratat med sambon, bara fräst åt honom. Orsak, han kom och sov 4!!!!! Inatt och lade då på lampan så jag vaknade. Dessutom sov han ju då till 13 idag, och vi hade planerat att städa och fixa, jobbat fram till jul

Det kanske inte är pms utan brist på sömn och besvikelse över att inte gör det som planerats?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 240
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Skäms nästan för att skriva här då jag ännu en gång gått på sambons lovord och blivit besviken och lurad igen. 🥺 Han har ett jobb som...
Svar
15
· Visningar
3 786
Senast: Angel
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 969
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
16 721
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp