Bukefalos 28 år!

PNH Tjatter - Part II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va taskig av de!:mad: Aldrig hört att de måste har en instruktör för att vara med. Men du är en del av EU så du måste kunna gå genom UK kontor. Nu blir jag sur. Jag ska nu genast fråga lite frågor hos en kontakt och ser vad jag hitta...Själv klart måste du kunna vara med i klubben!:banana:

Det är samma här men nu var det stor handel i england. Tur att min man fick inte åka med sista minuten så vi fick alla "extra" bagage tillbaka på hans biljett :angel:
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

Filosofen: ååhhh så du har varit på Parelli-skolning till USA :bow: Det vore nog en dröm!
Och grattis till bebisen, och välkommen i gänget: "vi som försöker hinna med både häst och barn" ja det sistnämnda går ju såklart först men lite häst får man försöka pressa in emellanåt :)
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

CaliforniaSwed : Tack snälla du, jag mailade själv till Parelli-kontoret i England för nåt år sedan och fick då negativt besked, jag har inte officiellt fått det bekräftat att det beror på att vi inte har någon instruktör men det ligger ju nära till hands att anta det...
Hur som helst är det tråkigt att inte kunna vara medlem! :(
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

Här kommer lite före o efter bilder, har varit ute o gått, gjort 7 games i skogen "with a purpose" skritt o trav o liiite galopp som hon själv har velat gått i om man säger så...hmm syns det nån skillnad? Ja jag har dragit ner lite på höt oxå o ger halm istället...

24353498.jpg



24801377.jpg


Asch det är ju olika vinklar, svårt att se ju...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: PNH Tjatter - Part II

Hon ser sååå go ut! Man vill bara krama henne! Svårt att se men hon har lite annan hållning tycker jag.. "Rakare" rygg. Gosemagen verkar vara lite mindre... Jag törs inte sätta in bilder på min tjej (16 år gammal), hon e sååå RUND!:o
Både hon och jag blir skickade till "Tjockholmen":rofl
CS Han e 125 cm från mungipa till mungipa! Jag tror han har för stort huvud..
De har relistat Fluidity sadeln på Ebay!
Denna syn möter min äkta make var morgon!

ObeoTussvinter08024.jpg
[/IMG]

Tuss i bättre form än idag...
SimcocircleA004.jpg
[/IMG]

Hennes mage ungefär som hon ser ut idag... Obs, detta var innan parelli days.. Sadling mm:angel:
tinaotuss2021.jpg
[/IMG]
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: PNH Tjatter - Part II

KOlla under Toria, besök min hemsida där fínns det fler bilder. Ska bli kul o se om ett halvår hur det ser ut då.

24800771.jpg


Mitt lilla hjärta ...:love:

24801627.jpg
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

Killen måste ju få vara med.. Liz(Tuss) Tailors boyfriend!!!:D
lastningsfilm008.jpg
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

Ja hon är en riktig kramishäst :D men den lilla svarta jag har hon ser ut som din oxå på "morr"narna :rofl: Göllegöll!

ojs nu vakna lillpöjken mors mors å kram
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

Filosofen: ååhhh så du har varit på Parelli-skolning till USA :bow: Det vore nog en dröm!
Och grattis till bebisen, och välkommen i gänget: "vi som försöker hinna med både häst och barn" ja det sistnämnda går ju såklart först men lite häst får man försöka pressa in emellanåt :)

Tack :D ja det gänget har jag hört talas om... :p

CS: Höjde var väldigt jobbig första veckan. Som tur är åkte jag ju dit några dagar innan kursen för jag var i princip utslagen de första dygnen. Mådde jätteilla och var supertrött. Graviditeten spädde nog på det skulle jag tro. Levde på mineralvatten och jordgubbar de första två veckorna. Det var det enda som fick stanna kvar :grin:
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

*KL*

hmm hmm, vad kan en oöppnad Level 3 Refinement vara värd?:o
 
Ooo det är svårt. Dessa VHS är inte så önskad nu för tiden. jag har alla 3 som tänkte att sälja men när jag ser det på ebay så gå de för nästan ingenting. :cry: Men nu vill många har de nya dvd sortens (röda och blåa)

Jag vet inte vad man ska sätta för pris. Om det är oöppnat så kanske du ska spara det för samlings skuld. Vem vet i 15 år kan det vara värt nåt.:p:rofl:
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

Det är med dvder oxå...och hmm :o jag gjoorde en impuls grej idag på ebay o jag tror jag gett föör mycket:o
 
Med DVD:er?:confused: Vad menar du? L3 har ingen dvd utan i Parelli Puzzles. Annars är L3 bara med VHS.
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

Jag har åxå sett att det e dvder??? Luras dem?:confused:
Vet inte om du fick mitt mejl CS, men jag har mätt hans trolska huvud och det blev 125 cm! från mungipa till mungipa... :o
Snart e auktionen slut....:devil: Usch, min speldjävul e på G..
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

Jo det är dvd med men den är samma som vhsmaterialet. Bara kopierat för att alla inte har video längre.
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

:p Undertecknad är med i nya SavvyTimes (bara på bild från Colorado).
 
Det ser du, man lära nåt varje dag.

Jag ska genast kolla min savvy times.:D
 
Tjena! Jo jag tog mått på det och jag fick 120. Jag ska till sälen/malung på måndag tror jag. Så jag kan ta det med mig så får vi prova det på han kanske.
 
ooo almost forgot. Hittade en balance på SC forum för runt 8000:-...så det finns "hope" för ni som har en sånt.
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

Javisst! Kika in du!!!:banana:
Vad är SC på forum??? Var hittar jag det? (:crazy:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu pga av vi var totalt ignorerad med vår frågan att öppna up gamla tråden, så börjar jag en ny. :smirk: ändra titeln lite så kanske...
65 66 67
Svar
1 336
· Visningar
88 809
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp