point to point falsterbo 2009

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare gucci_parma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 039
G

gucci_parma

vet ngn hur det brukar gå till med racing in the beach i falsterbo? hittade inget på falsterbos hemsida. var kan jag hitta info?

hur långt brukar det vara? är det häckar och vad krävs av hästen? är det bara fullblod med eller är det även halvblod?

vill veta allmänt om de tävklingarna!

Sv: point to point falsterbo 2009

Det ser inte ut att bli någon Racing on the Beach i år. :(
Sponsorerna verkar ha dragit öronen åt sig och om förutsättningarna försämras finns det ingen anledning att dra igång projektet.
Täby galopp har lagt en hinderlöpning samma vecka så det spelar nog in det åxå.

Sv: point to point falsterbo 2009

det blir ingen racing on the beach i år - :cry:
men kanske 2010 :D
Falsterbo menar att mer resurser måste sättas in i evenemanget för att få det ännu attraktivare och sponsorerna och tiden finns inte just nu, mer info säkert inom kort på falsterbos hemsida

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 507
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 859
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 450
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka