Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, fick en Eevee i mitt 10 km ägg i helgen så det där med att man inte ska kunna få det verkar ju inte gällt i helgen iaf :(
Kläckte ett till 10 km mitt i förra veckan och det var en Chansey. Har redan tidigare fått Chansey i ägg och dessutom hittade jag den vild vid jobbet för någon vecka sen. Den är ju verkligen helt useless så de vill jag inte ha fler av.
Det beror på när ägget är plockat. Ägg som redan plockats kan man få eevee i men plockar du nya 10km nu så slipper du få skiten :)
Chansey ska ju kunna evolvas i nästa generation förresten. Verkar dessutom vara den mest ovanliga bland de man kan fånga så kan vara värd att spara till trading :)

Yeay! Kläckte två 5km ägg idag, fick en Abra i den ena och en Grimer(!) i den andra :)
Nu kan jag evolva Abra hela vägen från Abra till Alakazam (mina Kadabra är så dåliga) + att jag kan evolva Grimer :D

Nu är det "bara" Kabuto, Ivosaur och Machoke (bara 2 kvar) kvar att samla candy till å sedan hoppas på turen att få en Chansey och sedan har jag fullt pokedex :bump:

Jag har äääääntligen fått evolva till Charizard! :love: Och så blev det en Muk tack vare ett ägg med Grimer.
Slängde in Diglet som buddy, behöver bara 10 candy till för evolve. Det slog mig sen att njäää, man KAN ju få den i ägg... Bulba däremot kräver 52 candy till, kan hittas ibland men jag kommer behöva röra på fläsket för att få den innan sommaren typ, så... Ja. Kör på det då! Bulba nästa! :bump:

Jag har äääääntligen fått evolva till Charizard! :love: Och så blev det en Muk tack vare ett ägg med Grimer.
Slängde in Diglet som buddy, behöver bara 10 candy till för evolve. Det slog mig sen att njäää, man KAN ju få den i ägg... Bulba däremot kräver 52 candy till, kan hittas ibland men jag kommer behöva röra på fläsket för att få den innan sommaren typ, så... Ja. Kör på det då! Bulba nästa! :bump:
Jag ska bara knata 400m till för att få den Grimer jag håller på med och sedan blir det Kabuto som sällskap ett låååångt tag framöver....

Jag ska bara knata 400m till för att få den Grimer jag håller på med och sedan blir det Kabuto som sällskap ett låååångt tag framöver....
Jag lär behålla min Grimmer länge, behöver 25 godisar till och Kabuton har jag bara fått en av så många km kvar och så jhar jag min förkylningspolare också (Koffing) och Dragonair/dratini.

Scythern, den enda jag fick i gamla stan i somras har förökat sig sista veckan. Har fått 7 till på några dagar.

• Gilla
Reactions: Laa
Och jag har inte ens sett varken Grimer eller Kabuto. :meh: Har fångat en endaste Dratini, men jag har också fångat en Dragonite.

Bulbasaur saknar jag också.

Ponyta har ett nest 100 meter från mitt kontor :D
Fångade 4 stycken där innan jobbet i morse och de är på sightings hela tiden. :up:

• Gilla
Reactions: Laa
Jobbar men vill ut och fånga :arghh:. Har ett 10 km ägg på kläckning och hoppas på att få något jag saknar. En chansey tex. Det har fullständigt drällt in 10 km sen halloween eventet. Jag håller tummarna att det fortsätter fast i ärlighetens namn skulle jag behöva 2km så jag kan få lite bulbasaur godisar. Det kommer ta tid att kunna evolva annars.

Är det någon som märkt av fler 10 km sen det här nya eventets start? Funtar på om man ska investera i en drös incubators och kläcka 5or som fan i hopp om 10or de närmaste dagarna :p

Är det någon som märkt av fler 10 km sen det här nya eventets start? Funtar på om man ska investera i en drös incubators och kläcka 5or som fan i hopp om 10or de närmaste dagarna :p
Inte några 10 km här i alla fall. Har nog fått 2 de senaste 1,5 månaderna, och då har jag ändå köpt massor av äggkläckare och kläckt ungefär 450 ägg totalt. Däremot finns det mycket roligt att hitta i min lägenhet nu. Igår fick jag in en Pinsir och en Growlithe hemma!

Inte några 10 km här i alla fall. Har nog fått 2 de senaste 1,5 månaderna, och då har jag ändå köpt massor av äggkläckare och kläckt ungefär 450 ägg totalt. Däremot finns det mycket roligt att hitta i min lägenhet nu. Igår fick jag in en Pinsir och en Growlithe hemma!
Damn. Då håller jag mig till de två incubators jag har tillsvidare då :)

Jag har def fått fler 10or! Kläckte visserligen många ägg under eventet med hade 7st 10or på en vecka och det har fortsatt. Har med råge fått fler 10or på tiden från halloween till nu mot tiden innan, typ från juli.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 343
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka