Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nää vad tråkigt. Det finns massor av spännande pokemon jag behöver i närheten och så får jag inte gå :( Hoppas det kommer fler gånger!

Inte några 10 km här i alla fall. Har nog fått 2 de senaste 1,5 månaderna, och då har jag ändå köpt massor av äggkläckare och kläckt ungefär 450 ägg totalt. Däremot finns det mycket roligt att hitta i min lägenhet nu. Igår fick jag in en Pinsir och en Growlithe hemma!
jag har fått typ ett 10kms ägg på 9dagar fram till idag då jag fick två.
Mitt 10kms som jag kläckte idag var en Hitmonlee

Undrade varför det tog sån tid att promenera ihop en Kabuto candy och insåg att min buddy kräver visst 5(!)km per candy :arghh:

Jag fick en onyx i mitt 10 km ägg jag fick under halloween eventet. Dålig cp på typ 450 (vet inte vad som är max på den?) Men hade inte den sen tidigare iaf :)

• Gilla
Reactions: Laa
Om det bara kunde sluta snöa så förbaskat, skärmen blir alldeles blöt och reagerar dåligt på mina tryckningar :D jobbar mig stadigt framåt, 101 "fångade" i pokedexet, har candy nog att utveckla några till om jag bara hittar en bra grund-Pokémon, och jag tragglar på med mina minst fem km om dagen. Vill spela mer! SLUTA SNÖA! :D

Idag såg jag för första gången en vild Vaporeon i sightings. Hade dock inte möjlighet att leta efter den, och ärligt talat var det nog ändå inte prioriterat, Vaporeon har jag ett flertal och just nu kryllar det ju av Eevee.

Tre av mina lucky egg är borta :arghh: Mobilen måste typ ha råkat ta bort dem när jag hade den i fickan. Känns verkligen som jag har tur just nu :turd:

Påväg till jobbet idag hade jag plötsligt en Lapras framför mig!! Jag fick en hjärtattack och tänkte, äntligen turen min. Jag klickade på den och..

.. Får upp ett errormeddelande och den försvinner :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka