Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har beställt pokémon sun, har aldrig spelat något "riktigt" pokémon så tänkte ge det en chans. Har dock hört att det ska gå att koppla ihop sun med go, är det någon som har koll på det här? Jag hittar inte så mycket när jag söker heller, mest något kort om att man ska kunna flytta pokémon man fångat i go till sun, kan det stämma?

Om det inte var vet att jag nyss såg en Ditto i ett gym skulle jag tro att hela den för grejen var ett skämt. :meh:

Sonen har fått en Ditto på 30 p (jag är fortfarande utan :mad:).
Idag slängde han in den i ett gym och den dog såklart direkt. Det såg ut som den höll på att omvandlas till något men den han inte det innan den dog.
Gjorde vi något tokigt?

Fick en andra ditto, nästan exakt på samma ställe som första :) Det blir till at fånga fler råttor där utanför jobb.

• Gilla
Reactions: Laa
Har börjat spela Ingress i stället så missade tom att ta pokestop igår :eek:

Men har ju 25 Bulbasaurscandy kvar innan evolvning (till sista) och har faktiskt tröttnat ...
Har gått 53 km MINST med Ingress men iom att det är samma telefon måste jag välja. Och ingress är så mkt roligare...

Får väl se om man kommer tillbaka när de släpper gen 2
Eller om jag får tag i en till telefon så jag kan ha pokemon i fickan medans jag går...

ÄNTLIGEN!!!
Fångade min sista kabuto idag och kunde evolva till Kabutops!!! :banana::banana::banana:

Nu är det bara den svårfångade Chansey och runt 48 bulbasaurs kvar tills jag har ett komplett pokedex :D

Men jag håller med @corzette även jag håller på att tröttna nu......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 351
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 970
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka