Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slösade just 20 hallon och 40 ultraballs på en Charizard, CP 2150. Sedan stack fanskapet.![]()
Tror jag det, vem fan vill bli tvättad?Fångade en argsint bulbasar i tvättmaskinen idag![]()
Preeeecis....De mest meningslösa pokisarna. En är exakt så många man vill ha. kan inte tänka dig att du vill evolva en till jynx![]()
Rätt åt dig!Jag har 101![]()
Men precis! Här har bägge spawnat dock... Såg Hitmonlee i lokala pokégruppen någon timme efter. Lickitung har spawnat en massa men inte när jag varit till platserna... Utom vid ett tillfälle när han dök upp helt random vid arbetsförmedlingen. Jag var sen till min praktik så hade inte koll på telefonen och såg senare samma dag att han varit där exakt samtidigt som jag passeratJag har fått lickitung i både ägg och vild. Vi får byta stad. Verkar omöjligt att få vissa arter på en del ställen. Jag vill ha en hitmonchan och jag har inte ens sett skuggan av en men har flera hitmonlee. Frustrerande!
Ge alla till mig, hittar ingen av dem....Jag har lessnat på sandshrew, kabuto, diglett och omanyte nu![]()
Fick en igglubuff i ett ägg och hittade massa kul på promenaden. Fångade även en magicarp, tänkte åh va bra en fisk och så förvandlades den till en ditto. Jag utbrister NEJ VAD GÖR DU MED MIN FISK, folk som gick förbi mig stirrade
Helt ologiskt
Min mardröm! Ingen snor mina Magikarp-candies!Fick en igglubuff i ett ägg och hittade massa kul på promenaden. Fångade även en magicarp, tänkte åh va bra en fisk och så förvandlades den till en ditto. Jag utbrister NEJ VAD GÖR DU MED MIN FISK, folk som gick förbi mig stirrade
Helt ologiskt
Men för fan! Ge hit för bövelen!varför blir jag inte glad för en Hitmonchan på över 1100+ i ett 10km ägg?
Jo, jag väntar på en chansey!!!!!![]()
Jag börjar tro ni bara driver med mig och det finns ingen hitmonchan![]()