Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den hade 240 i CP. Åkte raka vägen till slakt men om jag skulle få rörig att satsa lite på en, inte så troligt men om, så har jag 74 candy att pytsa in. Det är nu som trading vore fint. Jag skulle gladeligen förpassa en till dig. Dessvärre så tror jag fortfarande nackdelarna är fler än fördelarna med trading. :cautious:
Det är tanken som räknas :D

Jag tror det är olika från person till person egentligen. Själv vill jag gärna jaga, så det vete fasen om jag skulle använda trading annat än för att få fatt i regionsbundna pokémon. Å andra sidan vore det säkert för frestande för att avstå i slutändan :angel: Nackdelen är väl främst att folk kommer kunna köpa pokémon men, ja... Jag känner mest lite whatever floats your boat faktiskt.
Hoppas dock att man ändå måste ta sig ut nånstans för att tradea. Inte just möta nån man ska tradea med (nämen tjenare rånarn, jaså du vill slå ner mig och ta mina stålar?) men ett center eller nåt. Alternativt färdas en viss sträcka för att kunna "låsa upp" trading inför varje trade så inte folk på landsbygden blir utan det också.

Jag har haft ett par bra speldagar. I söndags kläckte jag en Lickitung, min första. Sedan fångade jag två nya, Doduo och Ivysaur.

Och igår kläckte jag min första bebis.

Kläckte en Elekid idag. Är det mest bäbisar i 10 km äggen nu, eller får ni blandat?
Har kläckt 7 stycken 10 km ägg under eventet och det har varit bebisar i 6 av dom. Så jag är ganska trött på bebisarna, vill bara ha en Pichu och en till Togepi, så jag kan utveckla en Togetic.

Bebisar var det väl högre hatchrate av under eventet. Det borde vara över nu men kan förstås visa sig i ägg som plockades då.

15970241-10154047844982385-2120736249-n.jpg

:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::love::heart

Jag har äntligen fått en till bebis, smooshum eller vad tusan den heter, från ett 10 km ägg. Nu saknas magby och togepi bebisen. För visst är det 5 st bebisar?

Jag har äntligen fått en till bebis, smooshum eller vad tusan den heter, från ett 10 km ägg. Nu saknas magby och togepi bebisen. För visst är det 5 st bebisar?
7 är det väl? Smoochum, Magby, och Elekid ut 10 km, Pichu och Togepi ur 5 km och Cleffa och Igglybuff ur 2 km, om jag inte missar nån nu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 382
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 980
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka