Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre än minijynxen från 10 km äggvarför blir jag inte glad för en Hitmonchan på över 1100+ i ett 10km ägg?
Jo, jag väntar på en chansey!!!!!![]()
JAG HAR FÅNGAT EN LICKITUNG!!!Första gången en jävla incence ger nått riktigt kul
![]()
JAG HAR FÅNGAT EN LICKITUNG!!!Första gången en jävla incence ger nått riktigt kul
![]()
Grattis. Själv är jag jakt efter en Chansey.JAG HAR FÅNGAT EN LICKITUNG!!!Första gången en jävla incence ger nått riktigt kul
![]()
då är vi två.....Grattis. Själv är jag jakt efter en Chansey.
Haha på jobbet i GrängesbergFuuuuuuuuuuuuuubb! Var sjutton kör man incense för den jäveln?!
Jag har sett en enda sen jag började spela, det var på ullared i november och det blev error när jag tryckte på den. Så nja, skulle verkligen inte kalla den vanlig men det beror väl på vart man borJag trodde den var rätt vanlig, har fångat 3 och då är jag bara level 20 med 79 i Pokedexen.![]()
Jag har sett en enda sen jag började spela, det var på ullared i november och det blev error när jag tryckte på den. Så nja, skulle verkligen inte kalla den vanlig men det beror väl på vart man bor![]()
Jag var lvl 30 när jag såg den första och enda gången. Alla andra utom den och chancy har jag flera av. Chancey har lyst med sin frånvaro hela tiden.Jag trodde den var rätt vanlig, har fångat 3 och då är jag bara level 20 med 79 i Pokedexen.![]()
Fångade en lickitung från sängen för cirkus två minuter senFuuuuuuuuuuuuuubb! Var sjutton kör man incense för den jäveln?!
Fångade en lickitung från sängen för cirkus två minuter sen. Mitt ute på bonnalandet
![]()
Den hade 240 i CP. Åkte raka vägen till slakt men om jag skulle få rörig att satsa lite på en, inte så troligt men om, så har jag 74 candy att pytsa in. Det är nu som trading vore fint. Jag skulle gladeligen förpassa en till dig. Dessvärre så tror jag fortfarande nackdelarna är fler än fördelarna med trading.