Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en blå nidoran och en vulpix i mina två senaste 5 km ägg. Vulpix var väl okej, bara fångat en, men hade ju hellre fått nån av baby Pokémon eftersom jag bara har 2 än :(

Här behagade Machop dyka upp i vardagsrummet ikväll. Jävla kräk, det kunde han väl ha gjort innan jag gått ihop mina 4 sista candys :rage::meh:

Jag trodde den var rätt vanlig, har fångat 3 och då är jag bara level 20 med 79 i Pokedexen. :p
Jag har sett en enda sen jag började spela, det var på ullared i november och det blev error när jag tryckte på den. Så nja, skulle verkligen inte kalla den vanlig men det beror väl på vart man bor :)

Jag stötte också på en Lickitung precis när jag börjat spela, på genomresa i Örnsköldsvik. Men spelet buggade ur och sen var den borta.

Nu har jag kläckt två st 10 till. Spänningen var stor och jag höll min tumme så den vitnade. Skulle det bli en hitmonchan?

Nix, inte den här gången heller :mad:. Jag fick en pinsir på 1546 CP och en dratini. Jiippiii! NOT!

Det enda glädjande som hände i morse var att jag fångade en Aerodactyl på 2017 CP utanför stallet. Hade den sen innan men bra CP på den så den får vara kvar.

• Gilla
Reactions: Laa
Den hade 240 i CP. Åkte raka vägen till slakt men om jag skulle få rörig att satsa lite på en, inte så troligt men om, så har jag 74 candy att pytsa in. Det är nu som trading vore fint. Jag skulle gladeligen förpassa en till dig. Dessvärre så tror jag fortfarande nackdelarna är fler än fördelarna med trading. :cautious:

Gjort ett evolve race med lucky egg och en lure samtidigt. 45 evolve, 1 ny (Bulbasaurs utveckling) och gick från 30402 xp till 87832 xp av 190 000 på lv 25. Så kom en bit längre iaf :) Tagit en längre runda inatt för att kläcka undan lite ägg men det har bara blivit skit. Hittat en vulpix, det är väl det roligaste typ :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 380
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 980
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka