Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska också gå i paraden, har en 10 på kläckning lite lagom till det och hoppas också på en bra raid innan eller efter :D
Jag saknar 3 (!!) coins för att köpa mig en till kläckare.. Hoppas jag lyckas skrapa ihop dom innan imorgon, då kan jag ha 3 ägg igång (2 är redan igång) :) Laddade upp å köpte ny lite lättare powerbank i onsdags och så var den trasig såg jag igår :rage: Tur jag inte väntade med att öppna den tills imorgon när jag redan är på väg :meh:
Förra året blev det nån ny iaf, och tror jag hann kläcka 2-3 ägg så hoppas på det i år med :)
 
Jag saknar 3 (!!) coins för att köpa mig en till kläckare.. Hoppas jag lyckas skrapa ihop dom innan imorgon, då kan jag ha 3 ägg igång (2 är redan igång) :) Laddade upp å köpte ny lite lättare powerbank i onsdags och så var den trasig såg jag igår :rage: Tur jag inte väntade med att öppna den tills imorgon när jag redan är på väg :meh:
Förra året blev det nån ny iaf, och tror jag hann kläcka 2-3 ägg så hoppas på det i år med :)

Jag har lite ihopsparade coins så jag kan köpa kläckare, men typ bara 2'or och dem vägrar jag använda dem på :meh: Jag tog med mig 3 powerbanks när jag gav mig ut på promenad igår långt ifrån hemma, ingen av dem fungerade :rofl: De har legat ordentligt länge på laddning men är ändå helt tomma, hmm.. Tekniken är underbar ibland :D

Jag måste in till stan tidigt imorgon, har varit bortrest mitt ute i ingenstans och har ingenting att ha på mig imorgon, hoppas det inte är slut överallt. Jag bör hinna kläcka några ägg redan innan paraden, så förhoppningsvis hinner jag bli av med några 2'or och ladda upp med något bättre :D

Jag kommer ha två raid-pass att använda imorgon, och så kan jag ju använda lite coins om jag skulle behöva.. Synd att man inte kan samla pass på hög, jag raidar aldrig eftersom jag blir helt galen på att behöva stå still så länge :banghead:
 
Jag har lite ihopsparade coins så jag kan köpa kläckare, men typ bara 2'or och dem vägrar jag använda dem på :meh: Jag tog med mig 3 powerbanks när jag gav mig ut på promenad igår långt ifrån hemma, ingen av dem fungerade :rofl: De har legat ordentligt länge på laddning men är ändå helt tomma, hmm.. Tekniken är underbar ibland :D

Jag måste in till stan tidigt imorgon, har varit bortrest mitt ute i ingenstans och har ingenting att ha på mig imorgon, hoppas det inte är slut överallt. Jag bör hinna kläcka några ägg redan innan paraden, så förhoppningsvis hinner jag bli av med några 2'or och ladda upp med något bättre :D

Jag kommer ha två raid-pass att använda imorgon, och så kan jag ju använda lite coins om jag skulle behöva.. Synd att man inte kan samla pass på hög, jag raidar aldrig eftersom jag blir helt galen på att behöva stå still så länge :banghead:
haha fan vad typiskt med laddarna! Ja jag raidar också sällan. Men det beror mer på att det inte finns några att slåss tillsammans med :banghead: Nä jag vill heller inte slösa 2or på de köpta kläckare så hoppas jag får någon tia annars blir det 5or
 
haha fan vad typiskt med laddarna! Ja jag raidar också sällan. Men det beror mer på att det inte finns några att slåss tillsammans med :banghead: Nä jag vill heller inte slösa 2or på de köpta kläckare så hoppas jag får någon tia annars blir det 5or

I Stockholm där jag befinner mig i vanliga fall finns det väl alltid någon att raida med, men jag orkar bara inte. Och om jag väl får lust någon gång, då passar det såklart inte. Tex att raiden börjar en kvart efter att jag börjar jobba eller slutar fem minuter innan jag slutar :rofl: Ska försöka bättre på mig lite, jag har ett starkt team och lite rare Candy står man ju alltid ut med.. :D
 
Ni som har lite koll. Vad är det som avgör hur mycket pengar man fått när man slås ut från ett gym? Idag satte jag in en Pokemon kl 05.35. Den kom tillbaka 10.48 med 31 mynt. Satte dessutom ut en till 05.50. Den kom tillbaka 12.52 med 19 mynt. Jag trodde bara det var hur lång tid man hade den i gymmet som avgjorde, men tydligen inte?
 
Ni som har lite koll. Vad är det som avgör hur mycket pengar man fått när man slås ut från ett gym? Idag satte jag in en Pokemon kl 05.35. Den kom tillbaka 10.48 med 31 mynt. Satte dessutom ut en till 05.50. Den kom tillbaka 12.52 med 19 mynt. Jag trodde bara det var hur lång tid man hade den i gymmet som avgjorde, men tydligen inte?
Du får ett mynt för var tionde minut din Pokémon är på gymmet, men du kan få max 50 mynt per dag.
 
Då är det ju jättekonstigt att den som kom tillbaka senare fick så mycket mindre mynt.
Nej, alltså, max 50 mynt på hela dagen, alla Pokémon inräknade. Skulle du slänga in ett monster i ett gym nu och den är där till 23.50 idag så får du ändå inga mynt, för du har nått dagens tak. :)
 
Nej, alltså, max 50 mynt på hela dagen, alla Pokémon inräknade. Skulle du slänga in ett monster i ett gym nu och den är där till 23.50 idag så får du ändå inga mynt, för du har nått dagens tak. :)
Nej, alltså, max 50 mynt på hela dagen, alla Pokémon inräknade. Skulle du slänga in ett monster i ett gym nu och den är där till 23.50 idag så får du ändå inga mynt, för du har nått dagens tak. :)

50 mynt totalt per dag om jag fattat rätt :)

Edit, tvåa på bollen :D
(Jag har för övrigt fångat exakt 0 Pokémon i raiderna :cautious:)

Aha! :idea:
 
Idag fångade jag en vild Pinsir på CP 2203 :D, slängde in honom på ett gym här å förhoppningsvis tjänar han in lite coins i regnvädret innan ngn vågar sig ut och försöka ta ned det ;)
 
Men, igår hade jag pokemon i 2 gym, dom sattes in samtidigt typ, med några minuters mellanrum. Den ena kom tillbaka först, med 8 mynt, nästa kom tillbaka lite senare utan mynt alls?
 
Men, igår hade jag pokemon i 2 gym, dom sattes in samtidigt typ, med några minuters mellanrum. Den ena kom tillbaka först, med 8 mynt, nästa kom tillbaka lite senare utan mynt alls?
Är det inte olika för olika gym? De som ofta tas över = 1 peng /10 min. Sen de som inte byts så ofta är 1 peng/h som det var från start med nya updaten.
 
Inte en enda Pokemon infångad eller ägg kläckt trots flera timmars promenerande..

Mvh hade alldels för kul i paraden för att ta upp mobilen :o
 
Lyckades kläcka några ägg, fick ihop dom sista 2 candy till digilett så kunde äntligen utveckla den. Nu har jag bytt till Ivasaur (eller hur fan han stavas, bulbas andra utveckling) kläckte dessutom en bulba, så nu saknar jag typ "bara" 30 candy till sista utvecklingen :rofl:
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
4 786
Senast: Bexzor
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Gramse
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
6
· Visningar
238
Senast: Gabby_Ossi
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 566
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp