Gaah, det får gärna försvinna nu! Sjukt irriterande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul Trott!!Jag är nöjd över "veckouppdragen" som kommit. Jag fick min första legendariska när jag klarade av förra veckans uppdrag, en MoltresHär i byn har det ju vart omöjligt att få nån via raider, då det helt enkelt inte finns tillräckligt många som spelar, så det är kul att äntligen ha chansen
![]()
Du får ta och komma hit på en pokenad någon dag Trott@Paddington jag tar bort vissa uppdrag, som dom där "spinna stopp du aldrig besökt" samt "fånga 3 st av eld-typ" eller liknande. Här kommer det typ ALDRIG upp några eldpokemon, en vulpix då och då, det är väl typ alltÄven "kläck tre ägg" har jag tagit bort några av, inte lönt när jag väntar på att köpa super-kläckare nästa gång dom kommer och för närvarande bara har en äggkläckare. Så ja, jag tar bort sånt jag inte orkar med
![]()
@Paddington jag slänger oftast ”x antal great throws in a row”, för att jag är värdelös på att kasta, och inte blir hjälpt av att jag oftast har valpens koppel i ”kasthanden”... valpen är inte koppeltränad.annars ser jag bara till att jag klarar minst ett om dagen, allt över det är bonus.
Jag levlade upp till 34 idag, och är på Mew-uppdraget att evolva en Magikarp. Bara 200 candies kvar... tur med eventet just nuknatar runt med Magikarp som Buddy och försöker fånga alla jag ser med ananas-hjälp, borde vara nära målet i slutet av helgen, senast.
@Tulip välkommen till galenskapen!![]()
Har "bara" 336 Magicarp-candies kvar att fånga på babykontot@Paddington jag slänger oftast ”x antal great throws in a row”, för att jag är värdelös på att kasta, och inte blir hjälpt av att jag oftast har valpens koppel i ”kasthanden”... valpen är inte koppeltränad.annars ser jag bara till att jag klarar minst ett om dagen, allt över det är bonus.
Jag levlade upp till 34 idag, och är på Mew-uppdraget att evolva en Magikarp. Bara 200 candies kvar... tur med eventet just nuknatar runt med Magikarp som Buddy och försöker fånga alla jag ser med ananas-hjälp, borde vara nära målet i slutet av helgen, senast.
@Tulip välkommen till galenskapen!![]()
Samma här! Jag har ju inte alls velat raida med de som spelar härikring, så har bara ignorerat legendarerna. Men nu jäklarJag är nöjd över "veckouppdragen" som kommit. Jag fick min första legendariska när jag klarade av förra veckans uppdrag, en MoltresHär i byn har det ju vart omöjligt att få nån via raider, då det helt enkelt inte finns tillräckligt många som spelar, så det är kul att äntligen ha chansen
![]()
Jag brukar hoppa över de som är för dryga (typ nya stop, jag kan göra den om jag tar bilen men jag vill inte spela på det viset. Möjligtvis i sommar om det dyker upp stopp på ställen jag gör utflykter till oavsett) eller har för dålig belöning. Idag skulle jag få 5 great balls för att fånga 10 pokémon eller hur det var. Ehm, nej tackKul Trott!!
jag tycker oxå det här uppdragen har gjort det ännu roligare att spela, dels möjlighet att få legendarer och även för att fånga Mew, och det "tvingar" ju ut en och inte bara använda GoPlusen - nu måste man ju kasta både great å nice. Mitt babykonto lyckades få en Chansey idag genom att lösa ett av uppdragen
Hur gör ni med uppdragen förresten? Hoppar ni över dem ni tycker tar för lång tid/för jobbiga eller löser ni alla som dyker upp? På orginalkontot hoppar jag över uppdragen som gäller att spinna stopp man aldrig besökt - finns inte så många kvar av dem här i stan...![]()
tror det bara är i raidAbsol förresten, är det någon som vet om den finns vilt/i ägg eller är det raida som gäller för den?
Crap! Hoppades på lite oflyt. Får hoppas att den dyker upp i en låda den ocksåtror det bara är i raid