Bukefalos 28 år!

Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vänförfrågan skickad av en som inte heller spelar jätteflitigt men i alla fall stöter på några gym och stopp på väg till jobbet.

För övrigt har jag lyckats hitta min 10e ghost i morse, lycka, fast jag saknar fortfarande den f*cking j*vla Ditton, har jagat den sen innan sommarlovet började dvs i över två månader, jag börjar onekligen misströsta och har ingen aning om vad jag ska göra för att öka chansen att springa på en.
Tur att de nya uppdragen finns, där har jag bara nån km till att gå för att knäcka sista ägget innan jag får nya.
Tack! Jag har en ghost kvar - men jag har hittat Ditto!
 
Avundsjuk, jag blir så avundsjuk....
Har fångat hur många Pidgedy, Rattata osv som helst men icke att de förvandlar sig till nån Ditto. Nåväl, det är väl som det säger i reklamen, plötsligt händer det...


De pokemon jag fångat som visat sig vara Ditto (Rattata, Sentret, Spinarak, Pidgey) har varit sjukt dryga att fånga, förlorat Xantal bär och pokebollar på dom. Tror man gör felet att ge upp istället för att kasta 10-12pokebollar på en sketen Rattata tex.
 
De pokemon jag fångat som visat sig vara Ditto (Rattata, Sentret, Spinarak, Pidgey) har varit sjukt dryga att fånga, förlorat Xantal bär och pokebollar på dom. Tror man gör felet att ge upp istället för att kasta 10-12pokebollar på en sketen Rattata tex.

Jag brukar inte ge upp och jag har fångat vad det känns som är hundratals Rattata och Sentret, de andra springer jag inte på så ofta. Men det är väl bara att fortsätta, jag är ju inte jätteambitiös i mitt spelande men det börjar kännas som att det tagit lite väl lång tid nu.
 
Har in
Jag spelar lite sporadiskt, men bor i pokeödemark - långt till närmaste stopp och så. Fast det finns ett gym på parkeringen vid jobbet! Nu har jag kommit till uppdraget där jag behöver skaffa tre nya vänner. Jag har bara en vän sedan innan (maken :-) ) och har väl tyckt att det är rätt lagom egentligen! Men nu vill jag förstås komma vidare - finns det tre här som kan tänka sig att vara vän med en som inte spelar jätteflitigt?
956552021424
Jag har också skickat vänförfrågan:)

Är det nån som vill lägga till mig, som inte heller spelar jätteflitigt, får ni gärna göra det:bump:
8637 0635 6903
 
Hur går det för er med specialuppdraget? Jag har spelat en del och blir klar med 7 dagars snurr i morgon så jag kan gå vidare. Önskar att dessa specialuppdrag kom lite oftare. Nu får vi se fram emot vad det är för ultra bonus som släpps den 10:e istället.
 
Hur går det för er med specialuppdraget? Jag har spelat en del och blir klar med 7 dagars snurr i morgon så jag kan gå vidare. Önskar att dessa specialuppdrag kom lite oftare. Nu får vi se fram emot vad det är för ultra bonus som släpps den 10:e istället.
Jag har 400 meter kvar på Eevee nummer ett... Så får förhoppningsvis köra igång Eevee nummer två idag.
Något inaktiv för tillfället och Eevee-uppdragen är så jäkla tråkiga att jag inte ids försöka ens :p
 
Jag har 400 meter kvar på Eevee nummer ett... Så får förhoppningsvis köra igång Eevee nummer två idag.
Något inaktiv för tillfället och Eevee-uppdragen är så jäkla tråkiga att jag inte ids försöka ens :p
Men om du tycker det är så trist med eevee delen har du ju jobbat på bra iaf. Ibland dippar man ju och spelar lite mindre. Jag är ju sugen på celebi så det är det som driver på mig.

Jag tappar ork ibland på att samla på mig paket. Det krävs rätt många för att hålla en någolunda jämn utskickstakt till alla. Vad gäller öppnandet så prioriterade jag långa avstånd rätt länge för att få guld på km medaljen men nu är det gjort.
 
Men om du tycker det är så trist med eevee delen har du ju jobbat på bra iaf. Ibland dippar man ju och spelar lite mindre. Jag är ju sugen på celebi så det är det som driver på mig.

Jag tappar ork ibland på att samla på mig paket. Det krävs rätt många för att hålla en någolunda jämn utskickstakt till alla. Vad gäller öppnandet så prioriterade jag långa avstånd rätt länge för att få guld på km medaljen men nu är det gjort.
Njä, jag har mest ställt telefonen igång när jag åkt iväg :angel: Behöver däremot komma igång med stegräkning och promenader igen så bara jag kommer förbi den där förbannade Eevee så kanske det blir mer spelande sen. Är jävligt sugen på Celebi jag också men den känns för långt bort för att jag ska anstränga mig. Sjukt dumt egentligen.

Paket, vad är det? :p Jag skiter i paket nu, öppnar enbart om jag har fullt av ägg och skickar om jag råkar ha paket liggande. Prioriterar de med högst friendshipnivå för att få guld-medalj och skiter i vilket i övrigt, så jag är en dålig vän för majoriteten just nu :p
 
Njä, jag har mest ställt telefonen igång när jag åkt iväg :angel: Behöver däremot komma igång med stegräkning och promenader igen så bara jag kommer förbi den där förbannade Eevee så kanske det blir mer spelande sen. Är jävligt sugen på Celebi jag också men den känns för långt bort för att jag ska anstränga mig. Sjukt dumt egentligen.

Paket, vad är det? :p Jag skiter i paket nu, öppnar enbart om jag har fullt av ägg och skickar om jag råkar ha paket liggande. Prioriterar de med högst friendshipnivå för att få guld-medalj och skiter i vilket i övrigt, så jag är en dålig vän för majoriteten just nu :p
:eek::eek::eek: Skiter du i att skicka paket till mig!

:p Då behöver jag inte ha dåligt samvete med andra ord :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
187
Senast: Gramse
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
569
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 292
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp