Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mutter... Ena nya specialuppdraget säger att jag ska evolva en gräspokemon. Det har jag gjort. Två gånger t o m. Provade två olika mönster. Men det kommer inte upp att jag klarat det uppdraget så jag kan få belöningen 😤🤔
Kul med nya specialuppdrag iaf 😊
 
Mutter... Ena nya specialuppdraget säger att jag ska evolva en gräspokemon. Det har jag gjort. Två gånger t o m. Provade två olika mönster. Men det kommer inte upp att jag klarat det uppdraget så jag kan få belöningen 😤🤔
Kul med nya specialuppdrag iaf 😊
Inte bara evolva, utan evolva en som redan är evolvad. Gäller att köra på en jobbig jävel med mycket candy således, som Treecko eller Bulba.
 
Mutter... Ena nya specialuppdraget säger att jag ska evolva en gräspokemon. Det har jag gjort. Två gånger t o m. Provade två olika mönster. Men det kommer inte upp att jag klarat det uppdraget så jag kan få belöningen 😤🤔
Kul med nya specialuppdrag iaf 😊
Du ska evolva en evolv, så tex weepinbell till victreebell vilket jag tog och det fungerade utmärkt. Men du kanske testade det?
 
Mutter... Ena nya specialuppdraget säger att jag ska evolva en gräspokemon. Det har jag gjort. Två gånger t o m. Provade två olika mönster. Men det kommer inte upp att jag klarat det uppdraget så jag kan få belöningen 😤🤔
Kul med nya specialuppdrag iaf 😊

Du måste evolva en redan evolvad gräspokemon, jag evolvade en Hoppip till en Skipblom som jag sen evolvade till en Jumpluff :up:
 
Vilket orangea slem? Det oreangea slem jag hittat ett gäng av idag är Slugma och det är ju inget spöke? Men föga förvånande att jag missat att det är ett event, jag sa ju att jag inte fattar nånting ;). Jag vandrar bara runt och fångar det jag hittar, föga effektivt.
Jag tror det var dem som jag fick som ghosts men kan ha fel, det sa bara tjoff så fick jag 5 ghosts på fem minuter. En var en av de svartvita bollarna.
 
Ameeeh... Fattade först nu varför jag fick flera nya friend requests idag... Behöver två till! Annars börjar det bli så många vänner att jag blir matt av att gå igenom alla. :laugh: Men det är ju samtidigt himla enkla xp!
skickade faktiskt mina två INNAN eventet - sådetså :p ;)
 
alltså är det bara jag som är liite smått irriterad på att de inte går att "skynda på" nivå 2 utan man måste vänta i 3 dagar innan man kan slutföra?

För övrigt för nytillkomna/återvändare så tror jag inte ni har Celebi-questen om ni inte har kommit upp till nivå 3 på Meow - läste det någonstans i veckan.
 
Btw, så jag lägger gärna till fler vänner - men jag har redan ett 50-60tal på bägge kontona så jag kanske inte kan skicka varje dag barasånivet
 
alltså är det bara jag som är liite smått irriterad på att de inte går att "skynda på" nivå 2 utan man måste vänta i 3 dagar innan man kan slutföra?

För övrigt för nytillkomna/återvändare så tror jag inte ni har Celebi-questen om ni inte har kommit upp till nivå 3 på Meow - läste det någonstans i veckan.


Jag tycker också det är drygt, behöver ifs bara vänta till efter midnatt men ändå :banghead:
 
Någon som vet hur det går till när man byter pokemon men en vän? Måste man va nära varandra eller det går ändå på distans? Måste byta en pokemon för att komma vidare i uppdragen :banghead: Har försökt googla men inte hittat :crazy:
 
Jag spelar lite sporadiskt, men bor i pokeödemark - långt till närmaste stopp och så. Fast det finns ett gym på parkeringen vid jobbet! Nu har jag kommit till uppdraget där jag behöver skaffa tre nya vänner. Jag har bara en vän sedan innan (maken :-) ) och har väl tyckt att det är rätt lagom egentligen! Men nu vill jag förstås komma vidare - finns det tre här som kan tänka sig att vara vän med en som inte spelar jätteflitigt?
956552021424
 
Jag spelar lite sporadiskt, men bor i pokeödemark - långt till närmaste stopp och så. Fast det finns ett gym på parkeringen vid jobbet! Nu har jag kommit till uppdraget där jag behöver skaffa tre nya vänner. Jag har bara en vän sedan innan (maken :-) ) och har väl tyckt att det är rätt lagom egentligen! Men nu vill jag förstås komma vidare - finns det tre här som kan tänka sig att vara vän med en som inte spelar jätteflitigt?
956552021424

Vänförfrågan skickad av en som inte heller spelar jätteflitigt men i alla fall stöter på några gym och stopp på väg till jobbet.

För övrigt har jag lyckats hitta min 10e ghost i morse, lycka, fast jag saknar fortfarande den f*cking j*vla Ditton. Jag har jagat den sen innan sommarlovet började dvs i över två månader och börjar onekligen misströsta. Har ingen aning om vad jag ska göra för att öka chansen att springa på en.
Tur att de nya uppdragen finns, där har jag bara nån km till att gå för att knäcka sista ägget innan jag får nya.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
155
Senast: Gramse
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: em76
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 511
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 238
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp