Känns lite avslaget nu när det inte är något event. Men idag fick jag en Snorlax på sightings som höjde min puls rejält! Letade i alla vädersträck innan jag hittade den, CP 204, så den åkte i köttkvarnen direkt. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pylonen?Eh, jag har vart olydig med en kopis på vår pokemon jakt... Vi körde in på en cykelbana för att nå ett stop med bilen... Jag bara "tänk om det kommer nån" hon "nää det kommer aldrig nån". Vad hände? Jo en polisbil komVi fick lite skäll för att ha vart på cykelbanan men dom tyckte det var väl bra att vi spelade pokemon iaf
![]()
Haha varken eller, men jag såg facebook-inlägget och la ihop två och tvåEh ja. Såg du oss?Eller var du i polisbilen?
![]()
fb inlägget??Haha varken eller, men jag såg facebook-inlägget och la ihop två och två![]()
Haha såg det nufb inlägget??![]()
Ptja själv är jag så taskig så jag hoppas på en massa böterHaha såg det nukompisen som var med som skrev det. Jag bara "alltså tänk om vi får böter!?" hon: äh då betalar jag.
tur nog blev det inga böter men nästa har kanske inte lika tur
![]()
haha hade jag läst det inlägget utan att vara delaktig i händelsen hade jag också tänkt såPtja själv är jag så taskig så jag hoppas på en massa böterMen det står bilister där typ jämt så jag antar att så inte är fallet
![]()
Haha jag tror det är rätt lugnt faktiskt, så ofta som det står bilar där så tror jag inte att polisen är där speciellt oftahaha hade jag läst det inlägget utan att vara delaktig i händelsen hade jag också tänkt såoch jag var typ helt övertygad att det skulle bli böter
Första och enda gången jag kommer lyssna på en kompis och åka in på en cykelbana vill jag lova
![]()
Haha ja vi var ju där 21.45 en lördag kväll så kanske därför polisen var i området. Det va iaf inga cyklister i närhetenHaha jag tror det är rätt lugnt faktiskt, så ofta som det står bilar där så tror jag inte att polisen är där speciellt oftaMen good, vi cyklister vill gärna ta oss fram hyfsat obehindrat vi också
![]()