Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns lite avslaget nu när det inte är något event. Men idag fick jag en Snorlax på sightings som höjde min puls rejält! Letade i alla vädersträck innan jag hittade den, CP 204, så den åkte i köttkvarnen direkt. :wtf:

Jag gör verkligen inte många knop med mitt spelande..
Det spawnar rejält ute dock... Innan hade jag kanske 2 pokemon i sightseeings nu har jag nästa alltid 9 olika... Men hjälper inte ... Vädret är ju bedrövligt ...
Har dock på appen om jag vet att jag ska göra nåt som kan ge candy (och gärna många poestop så jag får bollar) då jag som sagt bara har Bulbasaurs sista utveckling kvar att "fånga" å har nu 63 candy :cautious:

Har inte spelat så mycket efter en psykisk krasch i början på veckan, har mest blivit i samband med ärenden. Men fick äntligen en pinsir i ägg häromdagen och hittade några minuter därpå en kabutops, så jävla nice! Hade behövt gå aslångt för att evolva kabuto annars så då kan jag chilla och fokusera på andra buddys. Håller på med min bulba än, 40 candys kvar, och min omanyte ska bli ett jävla helvete att försöka skrapa candys till iom att den kräver så jävla lång sträcka per candy. Ställer mitt hopp till nästa månads stockholmsresa på den fronten, jag är asglad för varje omanyte jag hittar iom att varje fångst besparar mig 2 mil.
Bara Lickitung, Hitmonlee och Aerodactyl kvar bland de jag inte kan evolva fram så hoppas på Stockholm även där :)

jag konstaterar att evee är ogräs, 110 fångade och 125 sedda, flertalet har jag fångat i lägenheten tillsammans med mr mime.. 30/25
just nu stör jag mig på try again vid alla pockystopp:rage: vid 7 av 10 kommer den upp och det blir knappt några bollar längre, så det blir inge vidare kul att spela. Kan vara så att de vill få spelarna som är kvar att köpa bollar för att fortsätta dra in slantar?

har btw en magmar som jag döpt till Dagmar stående på ett gym, på söndag har den stått där i 2 veckor :sneaky:

Eh, jag har vart olydig med en kopis på vår pokemon jakt... Vi körde in på en cykelbana för att nå ett stop med bilen... Jag bara "tänk om det kommer nån" hon "nää det kommer aldrig nån". Vad hände? Jo en polisbil kom :o:o:nailbiting::nailbiting: Vi fick lite skäll för att ha vart på cykelbanan men dom tyckte det var väl bra att vi spelade pokemon iaf :rofl:

Eh, jag har vart olydig med en kopis på vår pokemon jakt... Vi körde in på en cykelbana för att nå ett stop med bilen... Jag bara "tänk om det kommer nån" hon "nää det kommer aldrig nån". Vad hände? Jo en polisbil kom :o:o:nailbiting::nailbiting: Vi fick lite skäll för att ha vart på cykelbanan men dom tyckte det var väl bra att vi spelade pokemon iaf :rofl:
Pylonen? ;)

Haha såg det nu :rofl: kompisen som var med som skrev det. Jag bara "alltså tänk om vi får böter!?" hon: äh då betalar jag. :rofl: tur nog blev det inga böter men nästa har kanske inte lika tur :rofl:
Ptja själv är jag så taskig så jag hoppas på en massa böter :angel: Men det står bilister där typ jämt så jag antar att så inte är fallet :p

Ptja själv är jag så taskig så jag hoppas på en massa böter :angel: Men det står bilister där typ jämt så jag antar att så inte är fallet :p
haha hade jag läst det inlägget utan att vara delaktig i händelsen hade jag också tänkt så :p och jag var typ helt övertygad att det skulle bli böter :rofl: Första och enda gången jag kommer lyssna på en kompis och åka in på en cykelbana vill jag lova :cautious:

haha hade jag läst det inlägget utan att vara delaktig i händelsen hade jag också tänkt så :p och jag var typ helt övertygad att det skulle bli böter :rofl: Första och enda gången jag kommer lyssna på en kompis och åka in på en cykelbana vill jag lova :cautious:
Haha jag tror det är rätt lugnt faktiskt, så ofta som det står bilar där så tror jag inte att polisen är där speciellt ofta :p Men good, vi cyklister vill gärna ta oss fram hyfsat obehindrat vi också ;)

Haha jag tror det är rätt lugnt faktiskt, så ofta som det står bilar där så tror jag inte att polisen är där speciellt ofta :p Men good, vi cyklister vill gärna ta oss fram hyfsat obehindrat vi också ;)
Haha ja vi var ju där 21.45 en lördag kväll så kanske därför polisen var i området. Det va iaf inga cyklister i närheten :p Hade aldrig gått med på att åka in där typ mitt på dagen när folk är ute och rör sig och om folk gör det så dom hindrar upp andra är man ju lite smått korkad kan jag tycka :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 351
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 969
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 239

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • Svensk Politik 4
  • 12 kvm utbyggnad?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka