Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu skiter jag i det här med ägg, jag blir ändå bara på dåligt humör av dem. Jag skojar inte när jag säger att jag har fått krabby i de fem (!!) senaste äggen. Droppen blev i morse när jag kläckte ett ägg och tada, krabby :yuck:
Jag känner detsamma. Jag har fått Nidoran hona i mina tre senaste ägg. Dötrist.

Jag har också fått min magikarp sänkt... *gråter lite* har precis vandrat ihop de sista av de 400 candysarna, och så ramlar CP från 145 till 115.
I övrigt rullar det på rätt bra, hittade ett Magmar-näste igår, och Mr Mime spawnar som tokar på jobbet (ironin i att barnsjukhusen ligger precis intill är... rättså stor :D ). Fick även tag på Onix imorse (ny för mig).
Har två veckor kvar i Stockholm, och försöker utnyttja dem till det yttersta. Kommer sedan hem till 15-30 grader kallt, närmsta stop 6km iväg och närmsta vettiga jaktmark ca 10km iväg.
Ska bege mig till Gamla Stan i helgen, hoppas på lite Vulpix och kanskekanskekanske en Aerodactyl. :)

Jag har också fått min magikarp sänkt... *gråter lite* har precis vandrat ihop de sista av de 400 candysarna, och så ramlar CP från 145 till 115.
I övrigt rullar det på rätt bra, hittade ett Magmar-näste igår, och Mr Mime spawnar som tokar på jobbet (ironin i att barnsjukhusen ligger precis intill är... rättså stor :D ). Fick även tag på Onix imorse (ny för mig).
Har två veckor kvar i Stockholm, och försöker utnyttja dem till det yttersta. Kommer sedan hem till 15-30 grader kallt, närmsta stop 6km iväg och närmsta vettiga jaktmark ca 10km iväg.
Ska bege mig till Gamla Stan i helgen, hoppas på lite Vulpix och kanskekanskekanske en Aerodactyl. :)

Tänkte också hänga en del i stan i helgen... Vulpix lär du definitivt få då...

• Gilla
Reactions: Laa
Kom på världens bästa lifehack idag: åkte till Gamla Stan för att vänta på nästa tåg hem där istället för att stå och trampa på Hötorget i tio minuter. Det slutade med att jag hamnade på Espresso House bredvid t-banan och stannade i en timme :o Men jag ursäktar mig med att jag fick lite jobb gjort i alla fall...

Haha lycka till! Jag hoppas den dyker upp lite snällt på torget utanför min lägenhet, jag har fan inte tid att ut å leta :rofl:
Haha tack! Har fan inte tid jag heller egentligen, men det blir väl jakt när jag ska ut på ärenden och under kvällen skulle jag tippa på. Skiter det sig så får det bli jakt när jag är ledig på torsdag :banana: Måste sy en liten påse så powerbanken kan hänga bra på cykelstyret bara! :D

15135941_10153904753162385_1118912970796790732_n.jpg

Jag behöver visst inte leta så mycket :D

Läste nånstans att kläcker man ett 10 km ägg nu under eventet och med lucky egg så blir det typ 36 000 xp... Vilken tur att man aldrig får såna ägg så man känner att man måste ut och motionera för att kläcka det :angel::rofl::meh:

Läste nånstans att kläcker man ett 10 km ägg nu under eventet och med lucky egg så blir det typ 36 000 xp... Vilken tur att man aldrig får såna ägg så man känner att man måste ut och motionera för att kläcka det :angel::rofl::meh:

Fick en Pinsir i mitt senaste 10 km ägg:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 351
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 970
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet

Hästrelaterat

Tillbaka