Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men en kollega till mig fann ditto i en Drowsee. Enligt honom kan de gömma sig i alla pokemon man kan få i 2km ägg (har inte kollat upp det själv)Alla som fortfarande letar efter Ditto - om jag har förstått det rätt så finns han i formerna av Pidgey, Rattata, Zubat och Magikarp. Så ni behöver inte fånga en massa Weedles, Caterpies och Drowsees i alla fall...
Är det sant? Åh, så drygt!Men en kollega till mig fann ditto i en Drowsee. Enligt honom kan de gömma sig i alla pokemon man kan få i 2km ägg (har inte kollat upp det själv)
Men en kollega till mig fann ditto i en Drowsee. Enligt honom kan de gömma sig i alla pokemon man kan få i 2km ägg (har inte kollat upp det själv)
Om du trycker på "Appraise" och jämför med länken nedan så får du en vägledning om hur bra din Pokémon är.Något jag upptäckte var dock att en Magikarp jag fångade med cp 104 var nästan på max på "mätaren" medan en med cp 134 var typ trekvart? Förut har ju nivån på cp alltid följt nivån på mätaren.
Så vilken ska jag spara nu?![]()
Om du trycker på "Appraise" och jämför med länken nedan så får du en vägledning om hur bra din Pokémon är.
http://pokemongohub.net/pokemon-go-appraisal-chart/
Jag tänkte att du kanske kunde se något samband med högt IV/lågt och hur långt mätaren är gången.Sa mig absolut ingenting. Har testat det där förut och den går ju bara på cp enligt de jag kollat på via den. Vilket då inte förklarar min frågeställning i det här fallet, som är det första som jag noterat iom nivån på cp alltid följt mätaren tidigare.![]()
Sa mig absolut ingenting. Har testat det där förut och den går ju bara på cp enligt de jag kollat på via den. Vilket då inte förklarar min frågeställning i det här fallet, som är det första som jag noterat iom nivån på cp alltid följt mätaren tidigare.![]()
Nope, inget samband.Jag tänkte att du kanske kunde se något samband med högt IV/lågt och hur långt mätaren är gången.![]()
Nu blandar du in vilken level man är på också? Det var i det här fallet inte aktuellt i frågeställningen då båda fångats direkt efter varandra.Mätaren visar level.
Låg cp på hög level = dåligt
Hög cp på låg level = bättre
Nu blandar du in vilken level man är på också? Det var i det här fallet inte aktuellt i frågeställningen då båda fångats direkt efter varandra.![]()
Nej, bågen visar vilken level pokemonen är på.![]()