Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nya trackern har kommit! Ser dock ut att bli en rejäl försämring här - har två stops inom räckhåll om jag är hemma, och ser alltså bara det som spawnar där. Det som spawnar närmare men åt motsatt håll, där jag innan hittat bättre grejer, ja det syns inte alls på sightings/nearby längre :(

Nya trackern har kommit! Ser dock ut att bli en rejäl försämring här - har två stops inom räckhåll om jag är hemma, och ser alltså bara det som spawnar där. Det som spawnar närmare men åt motsatt håll, där jag innan hittat bättre grejer, ja det syns inte alls på sightings/nearby längre :(

Jag har samma problem! Ser bara pokemon som finns låååångt bort och åt total fel håll, inte åt det håll jag alltid går och där det alltid finns massor med pokemon. Suck :(

Det känns som man får skita i den där nya trackingen. Och helt enkelt gå dit man brukar hitta pokemon. Och ser man nåt ovanligt kan man väl gå mot stopet den ska vara i närheten av.
"alla" (hela 2-3 st) har vart vid ett stop på andra sidan byn, vid ett stop jag nästan aldrig är till, men det jag ser men inte når från lägenheten har inga i närheten. Dessutom fångade jag en seal på torget utanför lägenheten, mellan mig och närmsta stopet. Enligt trackern hade den 3 tassar till ett stop som är kanske 500-600 meter längre bort. Varför var den inte på det närmsta stopet, mindre än 10 meter från där jag fångade den? :confused::banghead:

3 år här med. Känns inte så troligt att intresset håller i sig så länge men jag är nöjd med att bara ha 6000 till level 31. Hade som mål att ta mig till level 30 innan jul men med de event som varit så har det givit en liten extra boost både XP mässigt och motivationsmässigt. I pokedexen är det dock stiltje. Jag har 52 candy kvar tills jag kan utveckla bulbasuren till sista nivån och nästan lika många fattas för att utveckla charmandern till sista. Drygt men jag tar med mig telefonen med appen på när jag rider så till sist kanske jag får ihop det. Chansey och Hitmonlee saknas också. Dessa har jag aldrig sett röken av i det vilda så det är väl bara att fortsätta kläcka ägg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 366
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 973
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka