Jag fick det inte att funka med Explorer, men när jag bytte till Chrome fick jag fram att jag har 4 år kvar till level 40.Ok. Skrivit korrekt hela tiden men får inget resultat ändå.
Inte hela världen men nyfiken.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick det inte att funka med Explorer, men när jag bytte till Chrome fick jag fram att jag har 4 år kvar till level 40.Ok. Skrivit korrekt hela tiden men får inget resultat ändå.
Ok. Skrivit korrekt hela tiden men får inget resultat ändå.
Jag fick det inte att funka med Explorer, men när jag bytte till Chrome fick jag fram att jag har 4 år kvar till level 40.
Grattis!Sällar mig till skaran missnöjda. Jynx och pinsir i mina 2 sista 10 Kms som jag kläckte idag på fm. Men en liten ljuspunkt. Jag kläckte ett 2 km nu i em och det var en bulbasur. Mindre km att gå för mig
![]()
Vi kan byta - jag har åtminstone 3 Aerodactyl å ett antal jag har skickat till professorn, samma sak m Lickitung och jag har två Hitmonlee. Har nog fångat de mesta vilt förutom en av Aerodactylarna....Och en annan sitter här med 3 Chansey - Aerodactyl, Hitmonlee och Lickitung däremot lyser med sin frånvaroSpeciellt Lickitung är skitfrustrerande, tycker inte jag gör annat än kläcker en massa 5km men jag får fan allt utom just Lickitung liksom.
Än värre är det faktum att jag tydligen passerat fanskapet men inte kastat ner en blick på telefonen just precis då![]()
Yes please!Vi kan byta - jag har åtminstone 3 Aerodactyl å ett antal jag har skickat till professorn, samma sak m Lickitung och jag har två Hitmonlee. Har nog fångat de mesta vilt förutom en av Aerodactylarna....
För övrigt var mitt senaste 10kms en Hitmonchan....
Jag behöver 24 dratniägg.... åtminstone o jag inte vill utveckla en riktigt dålig.Grattis!
Själv verkar jag bara kunna få 5km ägg å ett å annat 10kms, men har inte sett ett 2kms ägg jättelänge. Har fortfarande en inihvete massa kms att avverka innan jag får ihop mina bulbasaur candys.
Jag kan bara hålla med dig. Det är sällsynt med 2km äggen och många km kommer det bli innan jag kan utveckla min bulbasur. Om jag utgår från halloween och framåt så har jag def fått färre 2or än 10or och en hiskilig mängd 5or. Jag hoppas vi får generation 2 snart för då kommer nog min motivation öka. Jag orkar liksom inte fånga duvor och larver bara för att levla. Jag vill ha nytt!Grattis!
Själv verkar jag bara kunna få 5km ägg å ett å annat 10kms, men har inte sett ett 2kms ägg jättelänge. Har fortfarande en inihvete massa kms att avverka innan jag får ihop mina bulbasaur candys.
Låt oss hoppas att de kommer före jul!Det ryktas om 100 nya pokisar till jul.
samma här, min motivation tryter oxå när det inte finns något nytt att samla in eller evolva. Jag saknar ju bara Venusaur och Chansey och pidgeys är inte så kul att jaga efter precis. Nu när det är mörkt och kallare ute så lockar ju inte långpromenader å gymfighter precis heller.Jag kan bara hålla med dig. Det är sällsynt med 2km äggen och många km kommer det bli innan jag kan utveckla min bulbasur. Om jag utgår från halloween och framåt så har jag def fått färre 2or än 10or och en hiskilig mängd 5or. Jag hoppas vi får generation 2 snart för då kommer nog min motivation öka. Jag orkar liksom inte fånga duvor och larver bara för att levla. Jag vill ha nytt!
Jag är stenhård. Har jag inte tagit en pidgey på två vanliga bollar så drar jag. Men jag har ju inte så god tillgång till stopp, så jag ransonerar bollar nästan hela tiden.samma här, min motivation tryter oxå när det inte finns något nytt att samla in eller evolva. Jag saknar ju bara Venusaur och Chansey och pidgeys är inte så kul att jaga efter precis. Nu när det är mörkt och kallare ute så lockar ju inte långpromenader å gymfighter precis heller.
Ang pidgeys håller jag för övrigt på att bli galen att det krävs en 5-7bollar å gärna megaballs innan jag lyckas fånga dem å då är de ändå på en CP 150-350, om de inte rymmer vill säga.......![]()
Jag är stenhård. Har jag inte tagit en pidgey på två vanliga bollar så drar jag. Men jag har ju inte så god tillgång till stopp, så jag ransonerar bollar nästan hela tiden.
Ajdå! Jag har ju nästan slutat tro på Ditto.... kanske ska ge pidgeysarna en chans då (fast jag tar ju en hel del också). Behöver bara bollar hela tiden.En pidgey är ju en potentiell Ditto
Och de kan va jäääävligt griniga att fånga, min första Ditto kom som Pidgey... Den åt nog 20 bollar... MINST !
Ajdå! Jag har ju nästan slutat tro på Ditto.... kanske ska ge pidgeysarna en chans då (fast jag tar ju en hel del också). Behöver bara bollar hela tiden.