Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! En Chansey i ägget! Det finns en Gud som är god!Bara 1 kvar av första generationen!
Dom har väl hittat nått i koden, nått om paket om jag inte missminner mig?Någon som vet om det kommer nåt julevent?
Tycker de borde gå ut med nåt isf det närmar sig ju jul.![]()
Jag fick också min första igår! Fick dessutom tre mankeys, en pikachu med luva och en Porygon i ett ägg - den var ny för mig. En bra dag alltså :-) Nu ska jag evolva upp mig till 26.Jag fick äntligen en ditto idagpå en plats som jag passerar dagligen på vardagar och har gjort i några veckor nu. Men först idag var hen där
![]()
Dom har väl hittat nått i koden, nått om paket om jag inte missminner mig?
Jag fick en onyx så är högst tveksam till gudomligheter.Ja! En Chansey i ägget! Det finns en Gud som är god!Bara 1 kvar av första generationen!
Jag gick upp till level 26 idag! OCH tog en Chansey, vildJag fick också min första igår! Fick dessutom tre mankeys, en pikachu med luva och en Porygon i ett ägg - den var ny för mig. En bra dag alltså :-) Nu ska jag evolva upp mig till 26.
Jag fick en onyx så är högst tveksam till gudomligheter.
Alltså det är trevligt med lite gratis äggkläckare, men det är nya pokemons jag vill ha, och som går att fånga. De pokemons de ökar mängden av har jag sedan länge.Äntligen! Dags för ett lite mer worthwhile event!
https://www.facebook.com/PokemonGO/...1828.834391626707397/1049388248541066/?type=3
Det kommer nog, men det lär nog inte dyka upp som ett event iom att event tar slut ocksåAlltså det är trevligt med lite gratis äggkläckare, men det är nya pokemons jag vill ha, och som går att fånga. De pokemons de ökar mängden av har jag sedan länge.
Jag är lite irriterad. Min app hängde sig och började leva sitt eget liv. Helt plötsligt frågade den om jag ville transfer min aerodactyl. Jag tryckte på Nej. Du har fått en aerodactyl-candy - bye bye aerodactyl...
Har inte gått förbi ngt pokestop ännu, men ska snart ge mig ut å snurra samt komna upp till level 30Någon som har fått någon äggkläckare idag? Hos mig lyser dom med sin frånvaro.![]()
De kör väl inte med svensk tid antar jag. Jul eventet är knappast avpassat efter sverige när det börjar efter vårt stora julfirandeNågon som har fått någon äggkläckare idag? Hos mig lyser dom med sin frånvaro.![]()
Nu har jag snurrat på en 12-15st pokestops å inte en enda äggkläckare (förutom de jag fick när jag levlade)Har inte gått förbi ngt pokestop ännu, men ska snart ge mig ut å snurra samt komna upp till level 30, har bara 1400 xp kvar nu...