Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre om de inför trading, då kan vem som önskar få Hitmonlee eller någon av mina Scythers bara jag får en chanceyNån som vet om Tyrogue släpps också? Skulle vara SÅ nice att få fatt i en och kanske kanske kunna evolva till den jäääävla Hitmonlee jag inte får tag på...
Trading vore jävligt välkommet! Jag vill gärna fånga allt själv men jag har inte direkt vägarna förbi andra kontinenter bara sådärBättre om de inför trading, då kan vem som önskar få Hitmonlee eller någon av mina Scythers bara jag får en chancey
FUSK!!
Kanske dumma frågor men jag e rookie så ni får ha överseende..
-Jag har tre st Dittos med CP under 100 allihop. E det nåt o spara på eller ska man transferera dom?
-Det här med att evolva, förstår ju poängen med att få nya pokemons till pokedex men annars? Gör man det bara för XP då eller?
Kommer säkert med fler funderingar framöver![]()
Värdet på en pokemon beror inte bara på cp utan också IV. Det finns IV kalkylatorer som hjälper dig att värdera om du inte vill räkna själv.Ingen som vill upplysa lite?
Det finns nog intet bra svar på frågan. Jag brukar behålla 2-3 av varje minst. Har bara fått 3 så de får vara kvar. Får jag fler så åker de sämsta.Ingen som vill upplysa lite?
Och jag med min cleffaFUSK!!
Jag får trösta mig med min Smoochum![]()
FUSK!!
Jag har bara Chansey och venosaur kvar.Också grymt avundsjuk på Chansey! Det är den och Aerodactyl som jag har kvar av möjliga i första generationen. Fick en Igglybuff idag i ett 2 km ägg så jag har också fått lite tröst!
Värdet på en pokemon beror inte bara på cp utan också IV. Det finns IV kalkylatorer som hjälper dig att värdera om du inte vill räkna själv.
Jag evolvar för att få nya pokemons dels för att fylla min pokedex och dels för att få fram starka som jag kan använda när jag slåss i gymmen och naturligtvis för att få xp och levla.
Nu fick jag oxå en SmoochumFUSK!!
Jag fick en ur ett 10 ägg. Den verkar använda Jynx candy. KOmmer det att gå och evolva fram den på sikt. Nummer 238 fick den. Kommer komma ruskigt många nya...FUSK!!