Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nån som vet om Tyrogue släpps också? Skulle vara SÅ nice att få fatt i en och kanske kanske kunna evolva till den jäääävla Hitmonlee jag inte får tag på...

Kläckte två 2km och en 5km igår. Blev en bulbasur, tack och bock, och en sparv :mad: samt en Vulpix. Jakten går vidare :bump:

• Gilla
Reactions: Laa
Jag känner mig lite nja till trading. Visst vore det kul att kunna få alla i dexen men jag tror att med trading kommer det vara helt kört att kunna hålla något sånär jämna steg med de som lägger mängder med tid och framförallt pengar på spelet. Som det är nu har jag inga problem att ta ett gym eller levla ett så jag får en plats men med trading och köp så kommer mängden höga pokemons öka mycket. Tror jag :meh:

Kanske dumma frågor men jag e rookie så ni får ha överseende..:p

-Jag har tre st Dittos med CP under 100 allihop. E det nåt o spara på eller ska man transferera dom?

-Det här med att evolva, förstår ju poängen med att få nya pokemons till pokedex men annars? Gör man det bara för XP då eller?

Kommer säkert med fler funderingar framöver :o;)

Ingen som vill upplysa lite?

Ingen som vill upplysa lite?
Värdet på en pokemon beror inte bara på cp utan också IV. Det finns IV kalkylatorer som hjälper dig att värdera om du inte vill räkna själv.
Jag evolvar för att få nya pokemons dels för att fylla min pokedex och dels för att få fram starka som jag kan använda när jag slåss i gymmen och naturligtvis för att få xp och levla.

:bow:
Värdet på en pokemon beror inte bara på cp utan också IV. Det finns IV kalkylatorer som hjälper dig att värdera om du inte vill räkna själv.
Jag evolvar för att få nya pokemons dels för att fylla min pokedex och dels för att få fram starka som jag kan använda när jag slåss i gymmen och naturligtvis för att få xp och levla.

Ok tack! Var hittar man såna kalkylatorer? Och var ser man IV? :o

Hade ju hoppats på lite kul pokemon här i Norge men det spawnar inget där jag är :banghead: Och jag är för snål för att köpa internet, 1 gb för 200 spänn vill 3 ha :meh::turd: Fyllde dock upp lagret med bollar när jag befann mig på Arlanda så det var ju trevligt... :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 368
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 975
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka