Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fortfarande dålig påfyllning av ägg trots jag snurrat på väldigt många stop idaghar 4 kläckare tomma.
Har noterat att det blir så om man kläcker många ägg på kort tid. De kommer att komma igång igen.Fortfarande dålig påfyllning av ägg trots jag snurrat på väldigt många stop idaghar 4 kläckare tomma.
Ja nu har jag iaf fått ett par ägg, ett 2 km och ett tio km, bara fått två 10 km innan, under sommaren/hösten och 2 km har även dom lyst med sin frånvaro! Hunnit kläcka ett 2 km och fick igglybuff. Sen har det blivit 2 kläckta till idag, Magikarp och Venonat. Magikarpen var ju bra, har bara 142 candys nu så det är ju en bit kvar till GyradosHar noterat att det blir så om man kläcker många ägg på kort tid. De kommer att komma igång igen.
Vet ni vad som suger riktigt jävla hårt? När man är ute och cyklar och ser att det finns en Machop vid ett stopp längre bort. Denne Machop skulle innebära att man kan evolva sista steget och således blir helt tvärklar med evolves, att dexet är helt klart med sånt man kan evolva till och man kan fixa candy till annat, som den där 91,1% Gyaradosen man vill ha eller lite candy till powerups. Så man trampar dit, i uppförsbacke och motvind, tills man hör en smäll och känner motståndet försvinna. Man hoppar av cykeln och ser att kedjan ligger ett par meter bakom. Så man plockar upp kedjan och börjar gå så fort man bara kan.
Man hinner fram till Machopen. Man har lite ont om både razz och bollar men vill verkligen ha den, så kastar ultrabollar åtminstone - Machop brukar ju inte vara nåra problem och ringen är så fint gul så. Hepp, den hoppar ur. Kastar en ultraboll till. Den hoppar ur... Och rymmer. Ingen Machop, ingen evolve, bara att knalla hemåt med en trasig cykel.
Och då, på vägen hem, så kläcks ett ägg. Vad ska det bli? Ska det bli något nytt, kanske en Cleffa?
...fucking Zubat![]()
Magikarpar ger tydligen candy jätteofta när man har dem som buddy, typ varje kilometer.Ja nu har jag iaf fått ett par ägg, ett 2 km och ett tio km, bara fått två 10 km innan, under sommaren/hösten och 2 km har även dom lyst med sin frånvaro! Hunnit kläcka ett 2 km och fick igglybuff. Sen har det blivit 2 kläckta till idag, Magikarp och Venonat. Magikarpen var ju bra, har bara 142 candys nu så det är ju en bit kvar till Gyrados![]()
De är överallt, nyårseventFått Magby och Elekid i två 10km-ägg. Något annorlunda iaf.
Tycker det är många Squirtle, Bulbasaur och Charmander i det vilda nu. Bara här?