Ninnurur
Trådstartare
Jaaa! Jag som har gett upp tanken på legendary är taggad på gen3Har ni sett att efter senaste uppdateringen så har det dykt upp medaljer för legendary raids och Hoenn?
Gen3 är på G![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa! Jag som har gett upp tanken på legendary är taggad på gen3Har ni sett att efter senaste uppdateringen så har det dykt upp medaljer för legendary raids och Hoenn?
Gen3 är på G![]()
Wiiii vad spännandeHo-oh är tydligen också inlagd som ex-raid, så det blir spännande att se vilken vi får raida imorgon!
Flera i min grupp som hoppats på dubbel xp oxå som blev besvikna.Bah, jag som har 70 evolvs sparade eftersom jag räknade med dubbel xp![]()
Äsch sånt, händer. Hade han varit bättre än 91,1 hade jag blivit sur dockTrist att han stack för dig @Paddington! Men det går ju att överleva när du har en bättreSuicune har utmärkt sig i mängden dåliga. Jag har en mängd 1550-1565. Skräp men det ger ju candy om man nu tänker boostra den. Lyckades härom dagen få en 98%, (15,14,15) är supernöjd med det och räknar inte med att få något bättre. Ser fram emot bytet i månadsskiftet.
Nu är det väl mest nedräkning tills eventet börjar i kväll![]()