Då har jag fångar min första Raikou på hela CP1842 - det enda som är säkert är att det inte kan bli sämre nu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då har jag fångar min första Raikou på hela CP1842 - det enda som är säkert är att det inte kan bli sämre nu![]()
Tur vi har en månad på oss med raikou. Jag vill väldigt gärna ha en 100%. Den är ju rätt användbar. Misstänker att det är värre med spökshiny. Kommer bli svårt att hitta dem när eventet är slut i morgonDet blev några lite bättre under dagen - 1868, 1877 och en nästan lika bra som din @Galant - 1891
Grattis till shinyn, själv har jag bara lyckats fånga en shiny Duskull än så länge.
skulle oxå gärna ha en 100% Raikou, än så länge har jag inte fått en enda pokemon på 100%
Jag var upp två timmar till MoS ikväll men lyckades inte fånga ngn mer spök-shiny, men men jag har ju bara lyckats fånga en shiny Magicarp på hela CP11, så varför skulle jag kunna fånga andra shinys liksom![]()
Jag har 6 st 100%
@Mumfie - det är verkligen ojämt med raiderna nu!
I onsdags och torsdags var det totalt EN level 5 raid efter kl 17.00 här i stan och vi brukar ha ett antal. Ex idag så körde jag 4 level 5 raider efter jobbet och det har kommit upp ytterligare 3 efter att jag avvek. Och i lördags körde jag nog en 8-9st L5or.
Men antalet Level 1-3 raider har definitivt minskat och vem fabian vill egentligen raida en Metapod, nej ta tillbaka våra Magicarp raider!
Och visst har antalet potions minskat drastiskt! Svårt att kunna återuppliva alla pokemons nu efter att man battlat å t om de minsta potions som man förut kastade är värdefulla och används för att heala pokemons.
En miljon XP senare så blev det level 34 imorse.
Själv gymmar jag mest å försöker få upp antalet guldgym
Längtar oxå efter gen 3 och har en liten liten förhoppning om att det kanske blir ngt litet roligt event lagom till Thanksgiving....![]()
Gillar att jag hade rätt, ser fram emot att kunna fånga en purjopippi
Gillar att jag hade rätt, ser fram emot att kunna fånga en purjopippi![]()
Ja men precis!!Ja, jag med! Den ser så himla rolig och absurd ut.