Fb sidan varnade för att uppdatera eftersom den tydligen inte var bra alls 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min GPS blev sämre efter uppdateringenFb sidan varnade för att uppdatera eftersom den tydligen inte var bra alls![]()
Den ligger under den runda cirkeln med tre streck i, på höger sida.Jag saknar transfer-knappen efter uppdateringen?
Gå in på en Pokemon och klicka på bollen med tre streck nere till höger, där finns det.Jag saknar transfer-knappen efter uppdateringen?
Har hört att det bara funkar med namnbytet tills man har 1 av varje och att det sen inte går att "bestämma" vad det blir.Sista JAG ÄR ARG! Ville få fram en bätte flareon döpte två st evees i CP 600+ till Pyro och BÅDA kom ut som JOLTEON. Fungerar inte fusket längre?
Det förklarar sakenHar hört att det bara funkar med namnbytet tills man har 1 av varje och att det sen inte går att "bestämma" vad det blir.
Precis min tankeefter att ha läst de senaste inläggen är jag glad att jag inte uppgraderat än. Låter nog "barnsjukdomarna" försvinna innan jag gör det........![]()
Det är bara att kasta när den färgade cirkeln är så liten som möjligt. Dock är det bara en riktlinje, för grejen är att ju högre level du är desto svårare är dem att fånga. (Finns flera teorier till varför...) ex: Jag lyckades med ett curve ball kast, excellent med en great ball och den smet i alla fall. Fångade den sedan 5 försök senare med ett vanligt "nice" kast.Vill också gärna ha tips om detta!
Gå in på en Pokemon och klicka på bollen med tre streck nere till höger, där finns det.
Den ligger under den runda cirkeln med tre streck i, på höger sida.
Fast det där beror ju på vad man har för mål med spelet. För mig är det inte speciellt viktigt att levla upp snabbt. Jag tycker bara det är lite mysigt att fånga dom, och se hur dom utvecklas.Såg att frågan om pidgeys kommit upp svaret är: gotta catch them all! Se dock till att inte skicka iväg alla för godis på en gång.
använd istället pidgeycalc (googla) och räkna ut så du kan få ut Max XP genom att evolva lätta Pokémon ihop med ett lucky egg. (Har för mig att 60 evolveringar är det man hinner på 30 min). Det går fort och levla upp om man är taktisk (gick upp från 14-16 på 30 min)!
Precis så "spelar" jag också! Jag har inte ens kommit upp i tvåsiffrig level ännuFast det där beror ju på vad man har för mål med spelet. För mig är det inte speciellt viktigt att levla upp snabbt. Jag tycker bara det är lite mysigt att fånga dom, och se hur dom utvecklas.
Jag spelar hellre än bra och är inte alls insatt i hur allt funkar ännu.. dessa powerballs (är det speciella bollar eller de vanliga??) och hallon det skrivs om? Någon vänlig själ som vill förklara?
Har än så länge kommit till level 7, jag evolvat några sötnosar och lyckats kläcka mitt första 10kmägg (blev nåt som heter Exeggcute).. Har hemskt roligt men spelar sporadiskt då jag bor ute på vischan![]()
Fast det där beror ju på vad man har för mål med spelet. För mig är det inte speciellt viktigt att levla upp snabbt. Jag tycker bara det är lite mysigt att fånga dom, och se hur dom utvecklas.