Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tråden växer i alltför snabb takt för att jag ska orka läsa igenom den, men kommer här ett tips för alla hardcore poke-jägare, som jag tror inte finns inlagt.

Disclaimer: Om du inte vill "Fuska"/"Ta genvägar" sluta läs nu! :sneaky: https://pokevision.com/
.
.
.
LÄNK

Men prideparaden är väl bara strax över 4km, så du behöver promenera lite innan oxå :p

Förresten, vinka lite extra mycket vid Stureplan - jag kommer vara där å fota :)
jo kanske inte är mer än så? men tänkte man går ju en massa runt omkringtyp till och från också :p Vet inte vart vi ska parkera och så, första gången för mig :)
Haha ska försöka vinka extra där :rofl:

Lagom irriterande när två pokemon på 900 CP (och dessutom varianter jag inte har sedan tidigare) vägrade stanna i sina bollar och sen drog iväg, jag ville ju ha dom :mad:

:angel:

4E437220-92A5-42B6-8CF8-BC993DD90F0D_zpsexlfsby8.jpg

Jag hade ett ägg på g och hade typ tio meter kvar att gå ner spelet hängde sig. När jag fick upp spelet igen så är mitt ägg borta, nu har jag ingen aning om vad jag fick :arghh:

Jag hade ett ägg på g och hade typ tio meter kvar att gå ner spelet hängde sig. När jag fick upp spelet igen så är mitt ägg borta, nu har jag ingen aning om vad jag fick :arghh:

Är du säker på att du inte fick någon ändå? Gå in på dina pokemons och välj sortera efter nyaste "recent" och kolla.
Min mobil dog precis när ett ägg kläcktes, men när jag startade igång mobilen hade jag fått en Lickitung.

Är du säker på att du inte fick någon ändå? Gå in på dina pokemons och välj sortera efter nyaste "recent" och kolla.
Min mobil dog precis när ett ägg kläcktes, men när jag startade igång mobilen hade jag fått en Lickitung.

Det är klart jag fick en, det tvivlar jag inte på :D Vet bara inte vad det var. Blev inte klokare av att gå in på recent heller, det verkar som det fungerade dåligt länge för högst upp ligger Pokémon jag fångade för en bra stund sen. Nåja, hade jag fått någon bra hade jag väl märkt det ;)

Står det inte under journal vad du fick?
Där står ju datum och tider på allt

Jag och barnen har haft fredagsmys inne i Karlstads centrum :D kom dit 17.30 och åkte 22.30. Vi har gått ca 8 km och har kläckt ett 5 km samt 2 st 2 km ägg. Hade 45 olika Pokémons när jag startade nu har jag 53( men har sett 54 - en rackare smet :meh:) var på level 9 vid ankomst och nu på väg mot level 13 :) en jynx på 475 CP var dagerns högsta fångst men min högsta Pokémon har CP 611 ( en pidgeot ) nu ska jag transfera en hel massa och se vad jag kan evolvera :cool:)

Ni som är på lite högre level...Tjänar man nåt egentligen på att ta alla låg-CP pigley, ratatas och wiggleys? Eller tar man med högre CP längre fram ändå? Tycker mig märka att många pokemon har högre CP nu.

Bor på landsbygden och har inte nära till pokestops för att få poke bollar.

Ni som är på lite högre level...Tjänar man nåt egentligen på att ta alla låg-CP pigley, ratatas och wiggleys? Eller tar man med högre CP längre fram ändå? Tycker mig märka att många pokemon har högre CP nu.

Bor på landsbygden och har inte nära till pokestops för att få poke bollar.
Man har nytta av de låga då man kan sälja de för att få candy :) för att kunna utveckla sedan. ( Man får en candy oavsett CP - nivå ) Man behåller den med högst CP för att utveckla den ( kanske förstärka den med stardust så den får Max / nära Max så det blir en stark som utvecklas. Sedan är det ett gissel att vara långt från pokestops och det känns ju surt att kasta på de som kommer "jämt" och med låg CP och sedan ha slut på bollar när det dyker upp en ny med hög CP. ...

Har kommit igång och spelat med, gött ha nått som motiverar till motion.
Är just nu på level 7 och bästa Pokemonen är på Pinsir på 370 CP.

Har lite lyx med 7pokestops och 4gym i den lilla hålan jag bor i. Varav ett pokestop kan jag ta från soffan när gubben går lite ibland :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 55 56 57
Svar
1 132
· Visningar
73 358
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
399
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 609
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka