Yeay! Fångade en Golduck på CP 965!!!
Men nu börjar det ta slut på mina Great balls.
Men nu börjar det ta slut på mina Great balls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men prideparaden är väl bara strax över 4km, så du behöver promenera lite innan oxåJag fick äntligen mitt första 10 km ägg! Och kom på dem brillianta idén att kläcka det imorgon när jag ska gå på Stockholm Pride tåget![]()
jo kanske inte är mer än så? men tänkte man går ju en massa runt omkringtyp till och från ocksåMen prideparaden är väl bara strax över 4km, så du behöver promenera lite innan oxå
Förresten, vinka lite extra mycket vid Stureplan - jag kommer vara där å fota![]()
Har lyckats i stan idag!
Jag undrar också vad man gör åt att de rymmer ur bollarna ibland?
Jag hade ett ägg på g och hade typ tio meter kvar att gå ner spelet hängde sig. När jag fick upp spelet igen så är mitt ägg borta, nu har jag ingen aning om vad jag fick![]()
Är du säker på att du inte fick någon ändå? Gå in på dina pokemons och välj sortera efter nyaste "recent" och kolla.
Min mobil dog precis när ett ägg kläcktes, men när jag startade igång mobilen hade jag fått en Lickitung.
Jag hade ett ägg på g och hade typ tio meter kvar att gå ner spelet hängde sig. När jag fick upp spelet igen så är mitt ägg borta, nu har jag ingen aning om vad jag fick![]()
Står det inte under journal vad du fick?
Där står ju datum och tider på allt
Man har nytta av de låga då man kan sälja de för att få candyNi som är på lite högre level...Tjänar man nåt egentligen på att ta alla låg-CP pigley, ratatas och wiggleys? Eller tar man med högre CP längre fram ändå? Tycker mig märka att många pokemon har högre CP nu.
Bor på landsbygden och har inte nära till pokestops för att få poke bollar.