Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh jag är så besviken :( Det finns ju inga kring där jag bor! Och som föräldraledig är jag mest hemma... Kan jag få hit fler på något sätt?

Åh jag är så besviken :( Det finns ju inga kring där jag bor! Och som föräldraledig är jag mest hemma... Kan jag få hit fler på något sätt?
Jag har hört nått om att ju mer internetdata som används i ett område, ju mer pokemon kommer. Men vågar inte svära på hur sant det är.

13895503_10153611271972385_8929011292489317723_n.jpg

3 razz, 3 träffar, och så poff... Bortsprungen. Jävla skitlax :arghh:
Stämmer det att de kan respawna på samma plats 24 timmar senare månne?

Jag har börjat jobba på ett ställe som har 7 pokestops på behändigt avstånd trots att det inte är en särskilt stor ort. En kort promenad efter jobbet så har jag fyllt på förråden rätt bra. :)

För övrigt skrattar jag hysteriskt åt den här bilden, även om den lyckligtvis inte stämmer i den här tråden(än :devil:). Gissa vilket lag min man är med i?

pdvjhEvlqngqjWIDWLUlmIBdm1Fw9aODZXd6wS1_srw.jpg

Är på besök hemma i storstan och jag som börjar tappa intresset fick ett uppsving igen. Har hittat så många roliga pokemons här! Nu är min bästa en Lapras på 1600 CP.
Jag är på semester på landet. Ingen el men med powerbank och solcellsladdare tänkte jag ändå spela. Men inte ett pokestop eller nån liten ovanlig pokemon i sikte :meh:

b199174.jpg

Såhär ser det ut när jag är på jobbet.. Så nära men så långt bort :p;) Krävs visserligen bara en mindre promenad efter jobbet för att samla.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
73 642
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
399
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 614
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka