Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade Candy för att kunna evolva 3 Eevee sist jag körde ett lucky egg och tänkte att det ger ju ändå rätt bra chans på att i alla fall få 2 av de 3 olika evolvsen. Trodde jag ja.. Sitter här med 3 Vaporeons nu. Precis som att jag behövde TRE!Ut och samla Eevees igen dårå
![]()
Det här med Nearby, är det till någon hjälp egentligen? Hur använder man den hjälpen isf?![]()
Håller helt m @Dentaku, jag har exakt samma erfarenhetMin upplevelse är att det inte fungerar alls, även när det visar att bara ett par pokemon är i närheten är det någon helt annan än de som syns som dyker upp.
Det finns ett pokestop på toppen av gaustatoppen 1883 meter över havet! Jag var där idag och tog två pokemonFångade just en Magmar 1100 drygt, i farten.
Och om ni tänkt semestra i Norge kan jag meddela att många pokestops finns det inte generellt och än mindre längs den mindre turistväg jag åker på MEN det finns ett vid Torghatten långt ut i tjotahejti.Synd jag inte såg det förrän sent annars hade jag passat på att snurra både före och efter jag var uppe på berget.
Min upplevelse är att det inte fungerar alls, även när det visar att bara ett par pokemon är i närheten är det någon helt annan än de som syns som dyker upp.