Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste köpa en ny telefon .... Min 4s pallar inte :'(
Så iom att jag tänkte köpa en ny "cash" så blir de nog en Iphone 6... Men har inte bestämt än vad jag ska köpa... Iphone blir de då jag faktsikt vart nöjd med min 4 i 5 år ...

Fångade just en Magmar 1100 drygt, i farten.
Och om ni tänkt semestra i Norge kan jag meddela att många pokestops finns det inte generellt och än mindre längs den mindre turistväg jag åker på MEN det finns ett vid Torghatten långt ut i tjotahejti. :D Synd jag inte såg det förrän sent annars hade jag passat på att snurra både före och efter jag var uppe på berget.

Fångade min gäckande golduck idag! Och en starmie på drygt 800. Och kläckte en Abra. Placerade två pokemons på gym också, men de var utsparkade några timmar senare. Och tvingade ner ett motståndargym en level :) får se om det blir en sväng till ikväll, beror på hur snabba vovvarna är med att para sig :D

Det blev en Iphone 6.. Och se helt plötsligt funkar pokemon för mej med :love:
Satte in 2 pokemons på gym och fånga en massa bollar på vägen hem

Nån som vet hur de ser ut med pokestop på Eskilstuna travbana :angel:

kämpar på med att hitta fler pokemons och passar på när man väl tagit sig till en stad :angel: Har haft lite ulvlekskompisar hos mig i två dagar och vi åt i kristinehamn idag innan de fortsatte hemåt - jag och mina två söner stannade kvar iaf 3 tim till och vandrade runt bland alla dessa härliga pokestops :bump: har levlat upp till 14 och är "bara" ca 5000 XP från att nå level 15 . :) de senaste dagarnas nya pokemons : Electabuzz, Rhyhorn, Weepinbell , Haunter, Kadabra, seal, tentacruel, horsea, Abra, Koffing. så med tanke på att jag lever på landet utan en massa pokestops och andra figurer i varje hörn är jag ändå rätt nöjd . har nu 63 olika pokemons :)

Jag har bara 80 unika än så länge, men har fångat 822 st totalt.

Är uppe i level 21 nu, så himla tråkigt att samla pidgeys och weedle för att kunna levla snabbare men vad gör man inte:p Hade Candy för att kunna evolva 3 Eevee sist jag körde ett lucky egg och tänkte att det ger ju ändå rätt bra chans på att i alla fall få 2 av de 3 olika evolvsen. Trodde jag ja.. Sitter här med 3 Vaporeons nu. Precis som att jag behövde TRE! :meh: Ut och samla Eevees igen dårå :mad:

Mög på att vädret varit kasst de senaste dagarna också förresten, eftersom jag har en onge att köra runt på när jag är ute och går så blir det inte så himla mycket gående när det spöregnar :(

Nu har jag träffat på dem första inte så trevliga spelarna. Ett gäng killar som vaktade ett gym, som tyckte att det var skitkul att peka, skratta, håna och tracka mig. Tråkigt för dem var att de inte var så tuffa som de trodde att de var och jag tog ner dem direkt :devil: Tycker det är så jävla synd att folk beter sig sådär, det förstör så otroligt mycket.

Förövrigt har jag äntligen lyckats hålla ett gym en längre tid nu! Inne i centrala Stockholm blir man nerputtad direkt men nu är jag mer ute på "landet" och nu har jag snart hållt ett gym i två dygn :) Håller på att spara ihop till en till äggkläckare, så hoppas det blir fler dagar ;)

Hade Candy för att kunna evolva 3 Eevee sist jag körde ett lucky egg och tänkte att det ger ju ändå rätt bra chans på att i alla fall få 2 av de 3 olika evolvsen. Trodde jag ja.. Sitter här med 3 Vaporeons nu. Precis som att jag behövde TRE! :meh: Ut och samla Eevees igen dårå :mad:

Du vet att det går att bestämma vilken man får genom att ge dem speciella namn? :) Så slipper man "slösa" eevees om man som jag bor på ett ställe där det inte finns så många av dem.

Jag har lyckats ta över ett gym för första gången! Tyvärr klantade jag mig och satte en ganska dålig Pokemon där istället för min starkaste så jag lyckades inte vara ledare där så länge.

Jag har tagit mig upp till level 10 nu. Hittade Hypno bland löken igår när jag var och handlade. :D Han är för närvarande min bästa och ligger på högst måttliga 408 cp men jag avvaktar å andra sidan med att evolva(annat än för att levla) tills jag har några riktigt bra. Igår var en bra dag för mig i övrigt också vad gäller att hitta nya sorter; fick tag på bl a Jynx och Jigglypuff. Däremot blir jag vansinnig på alla som smiter, igår bröt sig en Dratini ut ur tre bollar och försvann. :mad:

Fångade just en Magmar 1100 drygt, i farten.
Och om ni tänkt semestra i Norge kan jag meddela att många pokestops finns det inte generellt och än mindre längs den mindre turistväg jag åker på MEN det finns ett vid Torghatten långt ut i tjotahejti. :D Synd jag inte såg det förrän sent annars hade jag passat på att snurra både före och efter jag var uppe på berget.
Det finns ett pokestop på toppen av gaustatoppen 1883 meter över havet! Jag var där idag och tog två pokemon;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 55 56 57
Svar
1 137
· Visningar
73 661
Senast: Exile
·
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
399
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 614
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka