Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit en mycket Pokémonfattig ort i nästan en vecka, så har mest roat mig med att kläcka ägg... Fick en fet Staryu i ett av dem, som jag evolvade till en Starmie på 1310 CP :up: Lyckades levla upp till 22 också.

Nya för mig är Cloyster och Clefable. Missade en Growlithe inne i Halmstad, vilket gjorde mig rätt sur...

Har fångat totalt 57 Eevee vid det här laget :D I och med uppdateringen är det inte lika mycket Eevees här hemma, fångade däremot två Haunter (:love:) medan jag nattade lille child.

Vill gärna fånga en Pikachu snart. De gillar industriområden va?
viskar . min yngsta son fångade en picachu som sin första pokemon - han var tvungen att börja om efter uppdateringen då han inte kom ihåg vare sig sitt google- account eller lösenord- men å andra sidan fattat vissa glitch , genvägar, fusk etc en annan inte hade en susning om:idea:

Jag fångade min första och mycket rymningsbenägen Scyther på toaletten på Shellmacken i Sandsköbacka. Pojkvännen som inte spelar påstår att jag var hård i magen och att Jessica Andersson hann både komma och gå innan jag var färdig :o:D:rofl:.

Jag har varit en mycket Pokémonfattig ort i nästan en vecka, så har mest roat mig med att kläcka ägg... Fick en fet Staryu i ett av dem, som jag evolvade till en Starmie på 1310 CP :up: Lyckades levla upp till 22 också.

Nya för mig är Cloyster och Clefable. Missade en Growlithe inne i Halmstad, vilket gjorde mig rätt sur...

Har fångat totalt 57 Eevee vid det här laget :D I och med uppdateringen är det inte lika mycket Eevees här hemma, fångade däremot två Haunter (:love:) medan jag nattade lille child.

Jag har fått mina två Pikachu på landsbygden, varav en hemma i soffan.

Plockar inte många pokemons på min semester, de finns knappt. Nu ärjag iaf på ett ställe med tre stops och ett gym nära så jag har fyllt på lite bollar och så tog jag över gymmet. :D Insåg att jag kanske skulle satt en inte sååå bra pokemon iom det är på ett yttepytt turistställe och det finns risk att jag kanske inte får tillbaks den bra jag satte där nu på ett tag.:crazy:

Jag har nyss börjat spela! Satte igång i måndags, och är nu på level 14 efter att ha evolvat järnet med ett Lucky egg precis.

Jag skulle ju inte börja spela. Jag skulle ju inte! :p
Visste att jag skulle bli lätt besatt :p

Sjukt nöjd med att kollegan lyckades fånga min första Eevee precis när han satt jämte i bilen och fångade pokemons åt mig. Haha.

Kommit upp till lv 19 nu, men har inte spelat särskilt mycket under veckan. På jobbet finns det ju inget alls :( Har iaf väskan full med 5 km ägg och ett 10 km, så ska försöka kläcka nått under helgen. Mitt 10 km Jag startade förra helgen gav mig en Magmar på ca 10xx någonting :)

Du vet att det går att bestämma vilken man får genom att ge dem speciella namn? :) Så slipper man "slösa" eevees om man som jag bor på ett ställe där det inte finns så många av dem.

Ja, men jag kände inte att jag ville slösa det fusket på Eevees som ändå inte skulle få superhög CP. Så jag chansade.... :cool: Vaporeon är ju å andra sidan den bästa av Eevees evolvs så jag ska väl inte gnälla alldeles för mycket :p

Här finns det gott om Eevees så det gör inte så himla mycket, mer störigt att behöva fixa ihop ett gäng till. Nu har det ju såklart slutat spawna lika många också bara för det :cautious:

Alla mina Pikachu (7-8 st), förutom en, har jag fångat i Stadsparken här. För någon dag sen dök det upp 4 st på en kvart typ. Jag var mycket nöjd :D

Jag, eller snarare dottern, har nyss börjat spela och vi har inte riktigt förstått hur allt fungerar. Tex ett gym, hur gör man för att battla? Är det bara att stoppa in en Pokémon om man har någon med högre CP eller kan man ha lägre och lyckas ändå?

Vi lyckades hitta en pikachu igår, tror jag, en gul söt? Men vi hade såklart inga bollar då och när vi hade hämtat fanns den inte kvar...

Jag ger snart upp med äggen, jag får verkligen inget bra längre. Känns som det hakat upp sig för jag får antingen Weedle eller Pidgey i ALLA ägg :arghh: Kan helt ärligt inte minnas senast jag fick något annat. Suck!

Jag ger snart upp med äggen, jag får verkligen inget bra längre. Känns som det hakat upp sig för jag får antingen Weedle eller Pidgey i ALLA ägg :arghh: Kan helt ärligt inte minnas senast jag fick något annat. Suck!

Du får sluta kläcka 2kms äggen, släng den skiten! :idea:

Jag är bitter över att jag inte får tag i några fler 10km, det är ju nu jag behöver dem!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
76 035
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
400
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 637
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31