Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte att det kostar ju candy, vore konstigt om man fick tillbaka då också? :p Däremot tror jag man kanske får candy och stardust när man kläcker ägg, för jag har visst typ 20 Staryu candy och jag har inte fångat någon utan bara fått en i ägg.
Ja det var jag som tänkte helt tokigt! Ja candy får du i ägg det vet jag med säkerhet :D

Idag har varit stora rymmardagen :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:

Först förlorade jag en Aerodactyl på 696 trots ett hallon och två ultra balls, sedan stack Gloom 386 :arghh:trots hallon och en kombination av great (2) och ultra (1) balls och slutligen stack en Lickitung på 203
Lite senare stack även två nidoran 92 samt en på 303

jag kastade bort de flesta av mina great och megaballs idag :arghh: så nu har jag bestämt mig att inte fånga några zubats, pigeys eller drowzees förrän jag fått upp ett nytt bollager.

Samma här, har bara ultraballs just nu :( får försöka farma ikväll.

Dom bättre bollarna har jag inte ens fått än.

Satte mig vid ett stopp idag och tänkte plocka lite bollar. Då var det någon som la dit en lure så det gick åt fler bollar än jag fick ihop.:arghh: Och inte fick jag någon ny pokemon heller, när det dök upp sådana som jag inte hade var ju mina bollar slut.

Är på flerdagars hundutställning i Kuopio, Finland. Tog en liten promenad med en av hundarna. Resultat: några diverse Zubats och Pigeys, nidorans av båda varianterna mm. Fångade en Grimer och kläckte en Machop. Igår lyckades jag dessutom fånga en Elektrabuzz :love: fick dessutom tag i en Squirtle igen, snart kan jag evolva :)

Först förlorade jag en Aerodactyl på 696 trots ett hallon och två ultra balls, sedan stack Gloom 386 :arghh:trots hallon och en kombination av great (2) och ultra (1) balls och slutligen stack en Lickitung på 203
:(

Var vid hamnen i Visby igår. Superbra ställe då det är mycket pokestops i närheten av varandra, många spelare och ständiga lures.
Tyvärr var det riktigt många pokemons som bara stack igår, gärna efter att man slösat typ 10-15 great balls och hallon :arghh::cool:

Är det bara slumpen som avgör vilka ägg man får? Är på level 20, men har fortfarande inte fått ett enda 10-kilometersägg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
74 401
Senast: Bison
·
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
399
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 615
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka