What, får man candy och stardust när man evolvar? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kanske man inte får?What, får man candy och stardust när man evolvar?![]()
kanske man inte får?![]()
Ja det var jag som tänkte helt tokigt! Ja candy får du i ägg det vet jag med säkerhetTänkte att det kostar ju candy, vore konstigt om man fick tillbaka då också?Däremot tror jag man kanske får candy och stardust när man kläcker ägg, för jag har visst typ 20 Staryu candy och jag har inte fångat någon utan bara fått en i ägg.
jag kastade bort de flesta av mina great och megaballs idagJag har alltid slut på bollar.![]()
Jag har alltid slut på bollar.![]()
jag kastade bort de flesta av mina great och megaballs idagså nu har jag bestämt mig att inte fånga några zubats, pigeys eller drowzees förrän jag fått upp ett nytt bollager.
Samma här, har bara ultraballs just nufår försöka farma ikväll.
Det har jag helt missat! Bor ju i Smedjebacken men är ju inte farligt långt till blgeÄr det fler härifrån som ska gå på pokewalken i Borlänge imorrn förresten?![]()
Idag har varit stora rymmardagen
Först förlorade jag en Aerodactyl på 696 trots ett hallon och två ultra balls, sedan stack Gloom 386trots hallon och en kombination av great (2) och ultra (1) balls och slutligen stack en Lickitung på 203
Lite senare stack även två nidoran 92 samt en på 303
Lite långt bort.Är det fler härifrån som ska gå på pokewalken i Borlänge imorrn förresten?![]()
Idag har varit stora rymmardagen
Först förlorade jag en Aerodactyl på 696 trots ett hallon och två ultra balls, sedan stack Gloom 386trots hallon och en kombination av great (2) och ultra (1) balls och slutligen stack en Lickitung på 203
Lite senare stack även två nidoran 92 samt en på 303