Jag kan göra det från soffanJag kan spela ganska mycket hemifrån köket
(Men jag har varit ute också)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan göra det från soffanJag kan spela ganska mycket hemifrån köket
(Men jag har varit ute också)
Ja, ungefär samma härJag kan göra det från soffannår tre stop och ett gym
För att göra ett Lucky trade med någon du inte är Lucky friend med.Är det någon som kan berätta vad Lucky trinket används till?![]()
Har du testat joina via leekduck? De gånger jag vill ha något via raid kör jag remote den vägenJag vill så gärna ha den här, men får ingen hjälp
Om ni har någon raid i närheten bjud gärna in mig, heter samma som här
Tror man behöver vara minst tre i alla fall, men helst fler förstås…
Visa bifogad fil 189280
Nej, vad är det? Ser spännande ut!Har du testat joina via leekduck? De gånger jag vill ha något via raid kör jag remote den vägen
https://raidnow.leekduck.com/
Man får joina en raid och lägga till den som håller i raiden som vän så hen kan bjuda in. Brukar bli fullt när det är något särskilt, så man slipper stå utan förstärkningNej, vad är det? Ser spännande ut!
Okej!Man får joina en raid och lägga till den som håller i raiden som vän så hen kan bjuda in. Brukar bli fullt när det är något särskilt, så man slipper stå utan förstärkning![]()
Gå in på din profil och add friend så har du koden därOkej!
Hur hittar jag min trainercode? Jag fattar inte![]()
Jag hittade! Kul grej! Fick en blå tillsammans med random spelare, men den smet…Okej!
Hur hittar jag min trainercode? Jag fattar inte![]()
Är vi vänner i spelet? Jag är iofs dålig på att både öppna och skicka presenter så det skulle ta ett tag till remote trade men jag har nån extra att byta bort om du inte löser i raiderJag vill så gärna ha den här, men får ingen hjälp
Om ni har någon raid i närheten bjud gärna in mig, heter samma som här
Tror man behöver vara minst tre i alla fall, men helst fler förstås…
Visa bifogad fil 189280
Tack, vad snällt! Jag är dålig på vem som är vem i speletÄr vi vänner i spelet? Jag är iofs dålig på att både öppna och skicka presenter så det skulle ta ett tag till remote trade men jag har nån extra att byta bort om du inte löser i raider