Eller det känns som det är något som jag har missförståttSer att en måste befinna sig nära varandra för att kunna starta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller det känns som det är något som jag har missförståttSer att en måste befinna sig nära varandra för att kunna starta![]()
För att starta ett party tillsammans så måste man tyvärr vara nära varandra. Däremot måste man inte vara tillsammans hela tiden partyt pågår, men vid just starten.Eller det känns som det är något som jag har missförstått
JagÄr det någon mer som fortfarande inte är med i något party?
Men så trist!Ser att en måste befinna sig nära varandra för att kunna starta![]()
Och jag fick en levelup men är kvar på 39. Trodde jag var det innan, men var kanske 38 då....Trodde jag skulle hoppa upp en level, men gick från 43 till 66![]()
Konstigt, jag har ett till konto och gick där från 36 till 46...Och jag fick en levelup men är kvar på 39. Trodde jag var det innan, men var kanske 38 då....
Har ingen aning om jag minns helt fel vilket level jag var, men så fel känns osannolikt.. Men vem vet.Konstigt, jag har ett till konto och gick där från 36 till 46...
Nähä, tydligen minns jag fel, för bland mina medaljer ligger en för level 33 intjänad igår.Har ingen aning om jag minns helt fel vilket level jag var, men så fel känns osannolikt.. Men vem vet.
Håller med dig! Jag fick 17 stJag fick från lv 43 till 64. Mest glad för inkubatorerna jag fick. Största nöjet i spelet. Att kläcka ägg.
Jäklar, jag gick från level 50 till 70Skulle ha gått högre om det inte var för att uppdragen börjar där.. Har 96 000 000 xp och det krävs 8 000 000 för nästa level
![]()
Jag har spelat sen det släpptes (på riktigt sedan dag ett, innan det ens släpptes i Sverige så att man fick trixa med sin plats för att kunna ladda ner appen från ett annat landJag kan inte förstå hur man får ihop så mycket XP. Jag har fått ihop kanske 5 miljoner på 5 månader. Iof raidar jag sällan, då jag bor på landet utan närhet till gym. Inte stopp heller för den delen.
Jag har samma problem. Nu har jag mer än 1000 saker för mycketJag gick från 37 till 48. Kul grej! Men fick så mycket saker så nu är det fullt överallt![]()
Finns det nån nackdel med att radera saker? Jag tog helt enkelt bara bort det mesta jag fick, vill ju kunna snurra och få nya uppdrag…
Jag kommer nog radera en hel del ikväll, men vissa saker tycker jag är svårt att veta om jag vill radera eller ej.Finns det nån nackdel med att radera saker? Jag tog helt enkelt bara bort det mesta jag fick, vill ju kunna snurra och få nya uppdrag…