Pokemon go

Bukefalos 30 år!

Eller det känns som det är något som jag har missförstått
För att starta ett party tillsammans så måste man tyvärr vara nära varandra. Däremot måste man inte vara tillsammans hela tiden partyt pågår, men vid just starten.

Weekly challenge, som var en ny funktion (den är bortplockad igen pga massa buggar men borde väl komma tillbaka när de fått ordning på den), behövde man inte vara nära varandra utan kunde skapa grupper utifrån sin vänlista 🙂

En fråga... Jag vet, jag har lite dålig koll efter mitt låååånga uppehåll.

Jag har nog aldrig fattat vad som gör att en sån "magiattack" (eld, vatten osv) fylls på snabbt under strider.
Det måste väl gå att se någonstans?

Tänker på hur man ska utvärdera om det är strategiskt bra eller dåligt att lära en pokemon en ny attack m.h.a sina items till exempel.

Jäklar, jag gick från level 50 till 70 😱 Skulle ha gått högre om det inte var för att uppdragen börjar där.. Har 96 000 000 xp och det krävs 8 000 000 för nästa level 😅

Jäklar, jag gick från level 50 till 70 😱 Skulle ha gått högre om det inte var för att uppdragen börjar där.. Har 96 000 000 xp och det krävs 8 000 000 för nästa level 😅

Jag kan inte förstå hur man får ihop så mycket XP. Jag har fått ihop kanske 5 miljoner på 5 månader. Iof raidar jag sällan, då jag bor på landet utan närhet till gym. Inte stopp heller för den delen.

Jag kan inte förstå hur man får ihop så mycket XP. Jag har fått ihop kanske 5 miljoner på 5 månader. Iof raidar jag sällan, då jag bor på landet utan närhet till gym. Inte stopp heller för den delen.
Jag har spelat sen det släpptes (på riktigt sedan dag ett, innan det ens släpptes i Sverige så att man fick trixa med sin plats för att kunna ladda ner appen från ett annat land 😅) och spelar varje dag, så it adds up. Har spelat mindre i perioder, men också mer i perioder. Aldrig lagt pengar eller så på det, så inte på den nivån, men som sagt, spelar varje dag och försöker göra uppdrag etc.

Har dock fått ihop väldigt mycket mer xp än vanligt sista månaderna nu med alla bonusar inför den här uppdateringen. Dubbel catch xp ger väldigt mycket om man får många excellent, och så har jag blivit best friend med många och det får man ju också mycket xp från.

:angel1:

Bifogade filer

• Screenshot_20251016-054621.webp
    Screenshot_20251016-054621.webp
    25,2 KB · Visningar: 29

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur