Pokemon go

Bukefalos 30 år!

Jag spelar en hel del på en av mina barns konton, har inga vänner så lyckas aldrig göra något uppdrag etc. som kräver att man skickar gifts eller gör tillsammans - nån jag kan få lägga till som vän? Är på level 55 och kör nog lite varje dag.
Lägg till mig, koden finns lite längre upp i tråden 😊

Här är en till som fortfarande spelar. Jag har lite halvdåligt med motivation rent allmänt nu med mörker och regn men försöker hålla igång och lösa uppdragen iaf. Behöver en ny vän för ett uppdrag så tänkte lägga till någon av er som lagt ut sin kod. Hoppas det är ok. Om inte så acceptera inte. Det är fine med mig :)

Skulle jag kunna få vara med i någons lag den här veckan? (,Och veckor framåt):love:

Och om någon vill lägga till mig är koden 530116558080

Woop. Jag löste mina följ en route 7 dagar i rad nu. Då är det bara supereffective charged attacks och stardust kvar för nästa level. Men de kommer lite av sig själv på ett annat sätt.

Jag har lagt till mängder med vänner för att få scatterbug. Nu har jag inte gifts till hälften ens.

Jag borjade spela nar jag kopte ett Pokemon Gym. Eller rattare sagt, jag kopte ett hus som var ett Gym. Kunde ju inte lata nagon annan ta over det sa det var ett evigt spelande :D

Kanske ska ta upp det igen nu, var ju ratt kul.

287174726849 om nagon behover en till van!

Ok, nu är jag fast igen. Bara att börja promenera 😅

Har fått några vänner med, det fanns det inte "förr".

Om ni får gifts från Malta är det jag ;)

Har haft ett uppdrag jag jobbat på, att få ihop Magikarp för att kunna evolves denna, detta med den som Buddy, har jag hittat några vilda att fånga för att få ihop bollar snabbare???? Nope, men nu när jag är klar så ligger det givetvis en firre i vart och vartannat gathörn och sprattlar....

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka