Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som bor i ett samhälle tycker det börjar bli lite mycket stopjag når tre stop och ett gym från soffan, ytterligare ett gym kan jag nå ibland.
Jag har inte lyckats få något godkänt som inte har haft en informationsskylt förutom lekplatser. Men jag har väl lite gett upp att nominera något utan skylt.Jag försöker komma på vad jag kan skicka in på hemma...
Undrar om man kan skicka in på ett gammalt stockhus/drängstuga från vem vet när..![]()
1) Man ska ha nått level 35 (?)Det där med stop, hur gör man för att nominera nya? Jag har alldeles för långt till närmsta för att få tummen ur och gå ut genom dörren. Skulle behöva nominera ett par i närområdet så jag ger mig ut![]()
Åh, var det så enkelt1) Man ska ha nått level 35 (?)
2) Gå till Uploads under Settings och väljer New Pokestop - följer instruktionerna.
3) Laddar upp och väntar
Det var ett tag sedan.Åh, var det så enkeltMinns när man var tvungen att spela ett annat spel och nå en viss nivå i det, men det var längesen.
Då ska jag göra ett försök, tack!
Gud ja, det här var när spelet var nytt. Helt sjukt hur länge det funnits nuDet var ett tag sedan.
Jag gjorde min första nominering i Pokémon Go spelet 2020 och då var inte funktion nominera-i-spelet helt ny.
Det uppdraget fick inte jagNågon mer som har fått slita med 15 excellent throws den här veckan? Jag trodde inte jag skulle lyckas.
Attans, jag kanske borde gjort bättre research innan jag valde catch. Vad valde du och vad fick du för uppdrag?Det uppdraget fick inte jag
Upptäck kanske den hette? Det var 5 km promenad och 50 stoppAttans, jag kanske borde gjort bättre research innan jag valde catch. Vad valde du och vad fick du för uppdrag?
Jag har. Grisen igår var tack och lov ganska lättkastadNågon mer som har fått slita med 15 excellent throws den här veckan? Jag trodde inte jag skulle lyckas.
Det låter mycket mer behagligt än excellent throws.Upptäck kanske den hette? Det var 5 km promenad och 50 stopp
Igår fick jag inte till några bra kast under Community Day. Tack och lov har det dykt upp ett par Snorlaxar med väldigt röda ringar.Jag har. Grisen igår var tack och lov ganska lättkastad
Jag var precis klar med min promenad när allt började.Har ni spelat idag?
Mycket kul som händer i helgen!!
Själv har jag hittat fem shiny, vunnit några nya Legendary och hittat alla Unown utom en!!
Plus alla rewards för tasks och gopass då förstås![]()
Jag kan spela ganska mycket hemifrån köketJag var precis klar med min promenad när allt började.