Jag har funderat jättelänge på att börja! Har provat en gång och jag kunde inte gå på flera dagar efter. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sluta fundera, bara görJag har funderat jättelänge på att börja! Har provat en gång och jag kunde inte gå på flera dagar efter.![]()
Det är ok, du har min tillåtelse, VIP.Vilken roligt tråd!! hoppas det är ok om jag hoppar in fast jag inte hör till ungdom =)
Dansade en del pole för några år sedan när jag bodde i USA, kom aldrig så långt att jag blev särskilt duktig (grundläggande spinns och lite tricks upp och ned) men har länge tänkt att jag vill börja igen. (nu när vi har stort vardagsrum funderar jag på att skaffa en egen pole att ha hemma)Kan inte komma på något annat än ridningen och pole som motiverar mig till att träna :P @Foinix Vad tränar du utan en pole?
Ja du ser det är effektiv träning också, inte bara roligt!Jag har funderat jättelänge på att börja! Har provat en gång och jag kunde inte gå på flera dagar efter.![]()
Passerat åldersgränsen för ungdom?!Även jag har passerat åldersgränsen för ungdom![]()
Udda? Nu förstår jag inte?Vilka duktiga tjejer ni postat videor på i tråden!
Känns aningen udda att sitta här och äta ahlgrens och kolla video efter video på tjejer som krälar runt på golvet/stången dock
Blev jäkla inspirerad att stretcha mer nu. Vill öka mitt rörelseomfång!
Nu när du säger det så föredrar jag faktiskt också choklad.Jag föredrar choklad.
Äsch, det känns så ungt och friskt här på ungdom. Jag känner mig som ny igen!Passerat åldersgränsen för ungdom?!Jag är rädd att jag måste be en moderator eskortera dig ut härifrån och till senior där du hör hemma.
Allvarligt talat, om några månader kommer jag också ha passerat gränsen för ungdom men jag planerar inte att lämna den här delen av buke än på ett tag.![]()
Men eller hur? Finns hur många som helst: Jag, du och en hel hög med killarUdda? Nu förstår jag inte?Vem vill inte äta ahlgrens och kolla videor på tjejer som krälar runt på golvet och stången? Jag vill det, men jag har inte ahlgrens för tillfället.
Eller hur, känner mig plötsligt stel som ett kylskåp.
Testa åksjuketablett om du känner att du vill det, det borde fungera. Annars tycker jag att man blir mer immun mot illamående ju mer man håller på, men om du bara ska gå denna kursen så är det ju betydligt mer värt att bli av med illamåendet på konstgjord väg direktMen wäh, när jag såg att det hade trillat in inlägg i tråden under natten såg jag fram emot att läsa om andras träning och erfarenheter, inte 10 stycken youtube-klipp.
Jag ska i alla fall träna i kväll, är inte alls lika nervös den här gången men jag har lite nackspärr och funderar på om jag ska ta en åksjuketablett innan. Kan det hjälpa, tro? Senast blev jag så himla yr och lite illamående av alla snurrar, särskilt när vi gjorde snurr + piruett.Dessutom fick jag ögonmigrän när jag kom hem – något jag aldrig någonsin har haft tidigare. Läskigt!
![]()
Testa åksjuketablett om du känner att du vill det, det borde fungera. Annars tycker jag att man blir mer immun mot illamående ju mer man håller på, men om du bara ska gå denna kursen så är det ju betydligt mer värt att bli av med illamåendet på konstgjord väg direkt![]()