Ponnyhackamore i goldmetall/mässing

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare diny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 916
D

diny

Tänkte ha ett hack att växla det vanliga 3delade bettet med. Är ett litet freak att jag vill hellst att alla saker ska matcha och huvudlagets spännen är mässing. Har inte hitta något hackamore i "rätt" färg och tänkte höra om någon här sett något. Antar att det inte finns i mässing eftersom det är en så mjuk metall men borde finnas i typ Gold metall.

Sv: Ponnyhackamore i goldmetall/mässing

Existerar det ens ett sånt:confused: Tror inte det. Du kan ju göra som mitt matchningsfreak till kompis (hon är tillochmed värre än mig:eek: ) Hon har köpt ett träns som matchar hennes hackamore! Hon är visserligen galen och har dubbelt /fyradubbelt av allt :eek:

hackamore.jpg

Ett sånt?.

En kompis till mig hade ett sånt till sin häst. Mässingsfärgat och mörkbrunt läder. Ett sånt som Sorbe visar fast med läderrem under hakan med. Jättesnyggt...fast jag har tyvärr ingen aning om var hon hade köpt det. Men det finns i alla fall.

diny skrev:
Tänkte ha ett hack att växla det vanliga 3delade bettet med. Är ett litet freak att jag vill hellst att alla saker ska matcha och huvudlagets spännen är mässing. Har inte hitta något hackamore i "rätt" färg och tänkte höra om någon här sett något. Antar att det inte finns i mässing eftersom det är en så mjuk metall men borde finnas i typ Gold metall.

Alltså, en sån här tråd har redan varit uppe. Men jag köpte mitt på Charlies Häst o Hund i jönköping. Hör med dem om de inte skulle kunna tänka sig att skicka ett.

Sökte under forumet men fick inga träffar. Tack för tipset om Charlies!

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger... 13 14 15
Svar
292
· Visningar
24 292
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 439
Senast: Sirap
·
Hästvård Lägger ut mina funderingar här. Min häst har fått känslig hud. Hon var skavkänslig i vintras men det hölls kontrollerat med bogskydd... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 006
Senast: Ketrawzc
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 141
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka