ponnyhingstar

panzy

Trådstartare
är det någon som känner till dessa hingstar:
Montbatten- vet ej om han är connemara eller arab
Kariba- antingen connemara eller arab
Marble Junior- connemara
 
Marble Junior är kanske connemarahingsten Öxenholm Marble Jr RC 61...
 
För Karibas hela härstamning gå in på Del Mar http://www.pedigreequery.com/allbreed/ Vill du ha en bild på honom kan jag maila över en. :)

Tror att hingsten du söker heter Mountbatten (har för mig att det är engelska kungafamiljens efternamn...)! På Del Mar finns det två fullblod och en holsteiner.
 
okej, men det här blir lite konstigt då... Har en korsning arab/connemara född 1981 som är e: Montbatten och ue:Kariba, alltså kan dessa inte vara samma ras.
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har fått höra att "klinklerträns" är typiskt connemara, men hittar inget om det när jag googlar. Kanske är något "gammalt" att det...
Svar
3
· Visningar
512
Senast: Freazer
·
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 421
Senast: Ramona
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 952
Senast: Karro-Lina
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp