lille skutt
Trådstartare
Ja, är det någon som kan ge tipps på sadlar som är som Prestige?
Har varit iväg med ponnyn på sadelprovning och Prestige mod. ponny passade kanon i storl 37 15tum har jag för mig att sätet var kan ha varit 15.5
Även Dominus låg bra på honom men där satt tösen inte lika bra.
Men det känns som om det är i mesta laget att lägga nästan 10000:-på en sadel nu då hon än så länge åker häst mest. Vill ju ändå ha en sadel som ligger bra på honom.
Har funderat på om jacsons Celine kan passa då även den finns i smått.
Hur illa är det om sadlen blir ngt. lång? Enl. henne var 15.5 max och det bergänsar ju ant. sadlar bet.
tror ni att en 16tums kan skada honom, tösen väger ju dock knappa 20kg. Sadlen får ju inte heller bli för stor för henne och ifs. så är nog 16tum gränsfall ..åhh dessa sadlar.
Har varit iväg med ponnyn på sadelprovning och Prestige mod. ponny passade kanon i storl 37 15tum har jag för mig att sätet var kan ha varit 15.5
Även Dominus låg bra på honom men där satt tösen inte lika bra.
Men det känns som om det är i mesta laget att lägga nästan 10000:-på en sadel nu då hon än så länge åker häst mest. Vill ju ändå ha en sadel som ligger bra på honom.
Har funderat på om jacsons Celine kan passa då även den finns i smått.
Hur illa är det om sadlen blir ngt. lång? Enl. henne var 15.5 max och det bergänsar ju ant. sadlar bet.