Bukefalos 28 år!

popupp fönster

MinIan

Trådstartare
Finns det nått sätt man kan blockera popup fönster i explorer?

sitter vid min mammas dator som är ett vrak, kommer upp ruta efter ruta med massa skit...
 
Sv: popupp fönster

I senaste versionen av IE: Gå in under Verktyg -> Internetalternativ -> Sekretess och se till att Aktivera blockering av popup-fönster är ibockad.

(Jag vet inte om det hjälper om det handlar om någon form av virus/spyware dock.)
 
Sv: popupp fönster

Hmm.. Jag vet inte men jag tror iaf på aiquen xD :p
 
Sv: popupp fönster

Kolla i "Lägg till eller ta bort program" i kontrollpanelen. Gå igenom listan och se efter om du har fått ett program som heter CiD installerat. Har du det, ta bort allt! CiD är ett program som just hämtar hem tveksam reklam och låter det komma upp som pop-up.

I vissa fall är det knepigt att avinstallera det den här vägen. Jag lyckades göra det på min dotters dator, men det finns de som fått ta hjälp på exempelvis IDGs forumsidor.
 
Sv: popupp fönster

okej, tack för alla svar. ska komma ihåg detta nästa gång jag sitter vid hennes dator.. hon behöver all hjälp hon kan få som sagt :D
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska eventuellt flytta in i en hyresrätt med gigantiska fönster. Jättefin utsikt, absolut - men allt blir ju så fjuttigt i jämförelse...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 609
Senast: manda
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 709
Senast: Linda_A
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 668
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Dagbok Jag sitter i köket och hör plötsligt ett rejält brummande. Tittar upp och ser en stor getingdrottning komma flygandes in i köket från...
Svar
15
· Visningar
1 210
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp