Positiva tråden del 2

Mina kollegor känner mig 🤭❤️
1000036615.jpg
 
Har städat i förrådet, det blev jättebra! Slängde en massa kartonger som jag sparat (bra-att-ha). Längst in under allt låg en madrass(!) Jättekonstigt för jag är jättesäker på att jag slängde den för länge sen. :cautious:
Fanns två små kartonger som var tejpade stängda och jag har ingen aning om vad det är i dem ... Får kolla det nån annan dag.
 
I januari fick jag remiss till neurolog för min migrän och de svarade att det var ett års väntetid. Jag orkade aldrig ringa och sätta upp mig på någon återbudslista. Så jag vart väldigt förvånad när det kom en kallelse här om dagen om en tid bokad den 27 mars (ja i år :p)!

Det finns hopp om att återfå någon sorts liv. Senaste tiden har inrådan från mina olika terapeuter (arbets-, trauma- och fysio-) varit att ta bort all social interaktion och gör mindre hemma, ta bort allt som gör det värre. Ja det slutade med att jag inte gör nånting alls, förutom att jag tjatade till mig att få fortsätta min traumaterapi åtminstone och jag tar dagliga promenader men så ser mitt liv ut.
 
Jag har sålt en massa ägg på jobbet under helgen så hönsen nästan tjänat ihop en säck hönsfoder. :up:
Jag ska fortsätta ta med mig ägg till jobbet nu när de börjat värpa massor och det finns en efterfråga, så kan flickorna fortsätta betala sitt eget foder. :)
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 233
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Den här tråden tangerar en del andra trådar, men jag tänkte att det skulle bli en mer positiv tråd. Det är en del användare, jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 403
Kropp & Själ Inspirerad från annan tråd :) Ibland drunknar de positiva bitarna i livet av det negativa, så här struntar vi i allt negativt och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
4 132
Juridik & Ekonomi Jobba inte deltid/ med uppehåll då det påverkar din pension. Varenda krona du tjänar räknas. Hört dessa 2 hela livet från olika håll...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 930
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp