Bukefalos 28 år!

Positiva tråden

Min sambo blev precis morbror! :love: Och jag blev nån slags moster... Tror jag. :D En liten tjej blev det i alla fall och vi är alla så lättade över att det har gått bra för dem med tanke på rådande omständigheter! Det är första bebisen på sambons sida av familjen och de har inte haft helt lätt att bli gravida, så det är lite extra speciellt 😊
 
Min sambo blev precis morbror! :love: Och jag blev nån slags moster... Tror jag. :D En liten tjej blev det i alla fall och vi är alla så lättade över att det har gått bra för dem med tanke på rådande omständigheter! Det är första bebisen på sambons sida av familjen och de har inte haft helt lätt att bli gravida, så det är lite extra speciellt 😊

Grattis till alla inblandade! :D
 
Min födelsedagspresent kom fram igår, och den är sparkly och känns vårig! Och passar perfekt, jag mätte rätt, woop! :D

IMG_20200410_192133.jpg
 
Mitt öga är faktiskt ngt bättre! Märkte också imorse att symtomen lindras om jag sköljer det med rikligt med iskallt vatten. Troligen går ngn svullnad ner och det känns bättre. Kanske kan detta ordna till sig ändå...
 
Jag har precis avslutat ett underbart träningspass med mina hundar.

Vi har fått så mycket gjort på kort tid och unghunden utvecklas och lär sig nytt hela tiden och gammelhunden som varit lite deppig ett tag är idag efter lek och träning sig själv igen, pigg, glad och sugen på att träna.

Jag är JÄTTE JÄTTE nöjd och stolt och glad över mina älskade hundar.
 
Har hittat en bok som jag fullkomligt SLUKAR...... :)

Det var tyvärr länge sedan jag hittade en bok som fick mig så engagerad (och det är nog inte böckernas fel egentligen)....... Men denna boken är fantastisk (en sådan jag själv skulle vilja skriva) :up: !
 
Katten sov bredvid mig i sängen hela natten. Under täcket, precis på rätt höjd, så vi båda vaknade utvilade precis där vi somnade. Är ganska ovanligt här😄
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 541
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
480
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
55 56 57
Svar
1 130
· Visningar
60 558
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp