Positiva tråden

Min första helg med tre dagars ledigt. Och det är bara den första av att ha alla helger tredagars ledigt. Kanske ska tillägga att jag börjar alla måndagar kl 15. Så egentligen blir det 3,5 dagar. Varje helg. På en heltidstjänst. Woop Woop!
 
En hel hög med linderödsvin 😍
20210822_161347.jpg
 
Jag har blivit headhuntad och ska på intervju imorgon eller på fredag. VÄLDIGT kul. Jag söker ju inte ens ett nytt jobb, men är det bra betalt och lika roligt som det ser ut så kommer jag inte tveka.

Jag har också köpt biljetter till Jesus Christ Superstar i mars 2022.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
52 53 54
Svar
1 075
· Visningar
54 625
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
363
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp