Positiva tråden

Jag var iväg och kopierade papper till en ansökan idag. Ville göra det tidigt innan det blev för varmt så åkte lite för tidigt kanske, kom in i byggnaden men det var låsta dörrar överallt men blev vid andra dörren jag provade insläppt av en väktare :laugh: och lovade att jag bara skulle sitta och vänta på den våningen tills kl 10 när de öppnar.
Fick iväg ansökan. :up: Hoppas den beviljas.
Sen tänkte jag ta bussen hem igen men kom på att det vore bättre att gå, så promenerade hem. Fick ihop två km totalt.
Brukar inte kunna åka iväg på fm annars, undrar om det är nåt fel på mig? O_o Positivt iaf.
 
Det är roligt att skriva igen! Jag hade verkligen en dipp i våras där jag funderade på att helt byta karriär men efter min långa ledighet har inspiration och arbetsglädje kommit tillbaka! Sådär så att det kliar i fingrarna när jag läser artiklar och bara vill hoppa in med "men! men!" :D
 
Att jag har dådkraft
Att jag sålde hästen fast de gör ont
Att jag bytte bil
Att hösten är påväg 🥰
Att jag orkar mer
Att jag kan ta distans o inte känna mig ansvarig för andras lycka
Att jag fortsätter drömma
Att hunden läkt såpass bra ♥️
Att spendera helgen med min syster
Att min pojkvän är helt underbar
Att skratta med mamma
 
Jag såg precis vilka som ska vara med i Mästarnas Mästare 2023. Första året på länge det är ett intressant gäng! Bl.a. Anja Pärsson, Charlotte Kalla och Maria Gretzer. Det ska bli roligt att se! Kalla känns livsfarlig då skidåkare dels brukar vara duktiga och så var det inte så länge sen hon slutade.

Tillägg: Jag glömde ju Nils van der Poel! Han blir också farlig!
 
Hittade en klänning jag känner mig riktigt jäkla snygg i! Omlottmodell såklart. Behöver bara se till att ha något litet under så den inte blir för snygg för offentliga rummet 😅 Inte riktigt säker än på hur jag ska styla den. Den bjuder in till modernt 50-talsstuk men det är inte riktigt jag. Ej heller de uppenbara trenderna just nu.

Köpte även en annan som inte är lika smickrande men sydd i ett så himla skönt tyg så den fick följa med ändå, tillsammans med några cykelbyxor mot lårskav.

M.a.o. är jag nu rustad för ett par veckor till av den här värmen, om vi nu ska hålla på såhär.
 
En specifik upplaga av en bok jag verkligen vill ha är slut hos leverantören och finns bara kvar i några exemplar i deras fysiska butiker. Har ingen möjlighet att ta mig dit så slängde upp en förfrågan i en spelgrupp jag är med i. Nu har en tjej erbjudit sig att hämta upp och skicka den till mig 🥺 Är så himla tacksam!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 298
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
470
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
54 55 56
Svar
1 109
· Visningar
58 216

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp