Postorder och shopping i corona-tider?

Det ända jag vill efter arbetsdagen är att åka hem och stänga in mig. Jag har ingen lust att träffa människor i onödan. Jag vet inteom vi har något virus eller inte, som jag kan smitta med, och jag vill inte bli smittad. Jag vill bara hem. Handlar så lite som möjligt.

Jag handlade mycket på nätet tidigare, men nu vill jag inte, ifall att vi blir sjuka och inte kan hämta paketet, samt att jag har inget shoppingsug.

Mitt sista/senaste köp som jag klickade hem var en Cowboyhat som heter Corona, vilket jag upptäckte när jag läste orderbekräftelsen dagen efter...
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 575
Senast: Gunnar
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 888
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 512
Senast: machafuko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag funderar mycket över vad det egentligen var som hände med mitt förhållande och hur det kunde bli som det blev… Jag funderar på om...
2
Svar
23
· Visningar
3 590
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp